مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران اعلام کرد:

پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۸۵۵۴۲
مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران گفت: در سفر ریاست جمهوری ۶۴۶ طرح مصوب شد که تاکنون ۹ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.
۰
plusresetminus
پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدرحیم بخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مازندران در جذب اعتبارات مشاغل خانگی به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور بوده است که توانست اعتبار اختصاص یافته به این حوزه را به صورت صدرصدی جذب کند.

وی افزود: در زمینه تعهد اشتعال سهمیه مازندران ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر بوده است که ۱۲۶ درصد این سهمیه محقق و برای۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر اشتغال ایجادد شده است .

مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران بیان کرد: در  راست آزمایی که از سوی تهران صورت گرفته  تاکنون ۹۱ درصد این جذب اشتغال تایید و راست آزمایی همچنان در حال انجام است .

بخشی از کسب رتبه نخست مازندران در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ خبرداد و گفت : ۴هزار و ۷۶ میلیارد تومان مبلغ تسهیلات تبصره ۱۸ بوده که به دلیل ابلاغ دیرهنگام تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد که با پرداخت ۶۰ درصدی از سوی وزارت اقتصاد دارایی به عنوان استان برتر انتخاب شدیم .

وی از جلب و جذب ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون دلار در مازندران خبر داد و گفت: باحمایت استاندار مازندران ۲.۵ میلیارد دلار اعتبار جذب شد که بعد از انقلاب جذب این مبلغ بی سابقه بوده است .

مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران تصریح کرد: همچنین از ۱۹۲ واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار داشتند با تلاش و پیگیری های جدی معاونت اقتصادی و حمایت جدی استاندار مازندران ۱۴۷ واحد تولیدی از تملک  بانک ها خارج و به چرخه تولید بازگشتند .

 وی به مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد : در سفر ریاست جمهوری ۶۴۶ طرح به ارزش ۱۱ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون ۹ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان معادل ۸۳ درصد پرداخت شده است که در بین استان ها در پرداخت تسهیلات بین بانک ها رتبه برتر کشور دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳