تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۸۵۵۴۱
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: انتظار داریم آخرین دستاوردهای علمی در زمینه قرآن و تولیدات قرآنی معرفی شود.
۰
plusresetminus
دستاوردهای علمی در حوزه تولیدات قرآنی معرفی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در آئین افتتاح بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اظهار کرد: هر ساله باید بر کیفت برگزاری نمایشگاه قرآنی اضافه شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمند و اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادها در برگزاری این نمایشگاه، گفت: اینکه در این زمینه خرد جمعی و همکاری مناسب وجود دارد جای تقدیر دارد.

محمدی‌لائینی خواستار طولانی‌تر شدن زمان برگزاری این نمایشگاه حتی تا بعد از ماه مبارک رمضان شد.

محمدی‌لائینی بر ارائه محصولات قرآنی در این نمایشگاه با قیمت مناسب‌تر تاکید کرد و افزود: انتظار داریم این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه قرآن و تولیدات قرآنی را معرفی کند.

وی ادامه داد: امیدواریم که کیفیت برگزاری این نمایشگاه با چند سال قبل متفاوت‌تر باشد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در ارتباط با اقدامات انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از ۱۸ تا ۲۱ فرودین ماه با مشارکت موسسات قرآنی مردم پایه و دستگاه‌های فرهنگی در حال برگزاری است.

احسان آهنگر تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه در زمینه فروشگاه و ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه همه محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، ماهیت قرآنی دارد، افزود: فروش کتاب‌های دینی، صنایع دستی با موضوع قرآنی و نمایش آثار هنرمندان در ارتباط با قرآن را در دستور کار داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ارتباط با برنامه‌های جنبی نمایشگاه گفت: روزانه برنامه‌های محفل قرآنی ویژه دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

آهنگر ادامه داد: برنامه‌ قرآن بخوانید جایزه بگیرد، رونمایی از تولیدات قرآنی و برنامه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: ویژه‌برنامه کتاب وحی در روز دوشنبه صبح و عصر در دستور کار بوده و همچنین نشست هم‌اندیشی حوزه‌های فعال قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه در تالار گفت و گو پیش‌بینی شده است.

آهنگر در پایان گفت: با توجه به اینکه هدف ما برگزاری ترویج مفاهیم قرآنی است از عموم مردم استان مازندران دعوت می‌کنیم از این ظرفیت در ایام ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از امروز به مدت چهار روز در سالن مرحوم هراتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳