تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۵۳۲
شهید «روح‌الله قربانی» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: «نماز خود را در مسجد و به جماعت بخوانید تا روحیه‌ اخوت و برادری میان شما تقویت یابد.»
۰
plusresetminus
پیام شهدا| روحیه‌ برادری را تقویت کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، شهید «روح الله قربانی» دهم شهریور ۱۳۴۵، در شهرستان آمل به دنیا آمد. پدرش نور الله و مادرش نساء نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان سرباز سپاه در جبهه حضور یافت. چهاردهم فروردین ۱۳۶۶، در فاو بر اثر اصابت ترکش، شهید شد، مزار او در گلزار مسجد صاحب الزمان شهرستان زادگاهش قرار دارد.

به خواهران عزیزم توصیه می‌کنم حجاب خود را رعایت کنند تا خون شهدا پایمال نشود. پیرو و دوست دار ولایت فقیه باشید تا در زندگی دچار لغزش نشوید. به دیدار خانواده شهدا بروید و گره از مشکلات شان باز کنید. در انتخاب دوست دقت کنید و سعی کنید فردی را که برای دوستی انتخاب می‌کنید باتقوا باشد تا به ایمان تان بیفزاید. در تکایا و مساجد برای شرکت در مراسم‌های عزاداری ائمه علیهم الاسلام حضور پیدا کنید. به مطالعه کتب مذهبی بپردازید. در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت کنید. نماز خود را در مسجد و به جماعت بخوانید تا روحیه‌ی اخوت و برادری میان شما تقویت یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳