دادستان مرکز مازندران خبر داد:

تأیید بازداشت مدیر مجموعه گردشگری «الیمالات»

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۵۲۵
دادستان مرکز مازندران گفت: مدیر مجموعه گردشگری الیمالات شهرستان نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی بازداشت شده است.
۰
plusresetminus
تأیید بازداشت مدیر مجموعه گردشگری «الیمالات»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اواخر سال گذشته، حدود یک و نیم هکتار از عرصه‌های جنگلی منطقه الیمالات شهرستان نور به بهانه ایجاد پارکینگ برای طرح گردشگری تخریب و درختان زیادی قطع شد که در این خصوص با تشکیل پرونده قضایی، ضمن پلمب پارکینگ و باجه غیرقانونی دریافت وجه، دستور برخورد با متخلفین و متهمین از سوی دادستان مرکز مازندران صادر شد.
بنابر اعلام دادستان مرکز استان مازندران، طبق استعلامات انجام گرفته از شرکت آب منطقه‌ای مازندران، شرکت سهامی خاص نوین پویا گستر سبز نور مجری طرح تفریحی توریستی سد الیمالات و طرف قرارداد شرکت آب منطقه‌ای مازندران بوده است.

دادستان مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ ضمن تأیید بازداشت مدیر مجموعه الیمالات نور اظهار کرد: به لحاظ اینکه این فرد در مهلت قانونی خودش را برای ارائه توضیحات معرفی نکرد، بازداشت شده است.

محمد کریمی بیان کرد: چندی قبل مدیر این مجموعه برای ارائه توضیحات فراخوانده شده بود که در مهلت قانونی خودش را معرفی نکرد و توسط مقام قضایی بازداشت شده است.

به گزارش بلاغ، در جلسه ابتدای امسال مقرر شد با توجه به مفاد ماده ۷ آیین‌نامه هیئت وزیران مصوب سال ۱۳۹۴، شرکت برق منطقه‌ای استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، متخلف را مکلف به اعاده عرصه مورد نظر به وضعیت سابق کرده و اقدامات لازم نسبت به جبران خسارات وارده نیز صورت گیرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳