منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم:

ملت ایران سرفراز در برابر نظام سلطه غرب است

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۸۵۵۲۳
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران سرفراز و جریان‌ساز نظام اسلامی در برابر نظام سلطه غرب است.
۰
plusresetminus
ملت ایران سرفراز در برابر نظام سلطه غرب است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در سخنرانی روز قدس در جمع مردم شهرستان نور با اشاره به سخنان امام (ره) اظهارکرد: روز قدس روز اسلام است و امروز همه مردم مظلوم وفادار به اسلام در سرزمین‌های اشغالی دل در گرو حضور شما دارند و مردم ما ثابت کردند که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره پای حمایت از ارزش‌های فلسطین ایستادند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان نور در راهپیمای روز قدس با اشاره به موقعیت شناسی مردم در مواقع حساس تاریخی و انقلاب اسلامی و حضور در صحنه تأکیدکرد: مسئله قدس، مسجد الاقصی و فلسطین یک مسئله سیاسی نیست بلکه اعتقادی است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز قدس از فرآورده‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی اسلامی است، افزود: جریان حمایت از قدس و مسجد الاقصی جریان کهنه‌ای است که سال‌ها قبل از انقلاب شهید مطهری فریاد دفاع از قدس و فلسطین را سر داد و امام خمینی (ره) در بیانیه‌های قبل از انقلاب موضوع فلسطین را مطرح کردند.

فیاضی بیان‌کرد: بیش از یک قرن پیش انگلیسی‌ها و جریان نظام سلطه با همکاری آمریکا با بیانه‌های مختلف برای یهودیان سراسر دنیا به دنبال مأمن و دولت بودند تا یک جریان صهیونیستی قدرتمند به عنوان دولت مستقل را راه اندازی کنند که اجرایی و در طول ۷۰ سال نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال درگیر زیاده خواهی انگلیسی‌ها صهیونیست بین‌الملل و آمریکا هستند، خاطرنشان‌کرد: فلسطین موضوع جریان سیاسی دو کشور و انقلاب اسلامی و مخالفانش نیست بلکه موضوع عقیدتی است که از عمق اعتقاد مسلمانان برخاسته و متعلق به ایران نیست بلکه فراتر از مرزهای ایران است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جنایت رژیم صهیونسیتی اسرائیل در غزه دغدغه جهان تبدیل شد، اظهارکرد: امروز هر کسی که انسان است و میراثی از انسانیت و بشریت دارد به میدان آمده است و طرفداران مردم غزه فقط مسلمانان نیستند بلکه آزادخواهان جهان و انسان دوستانی که در حمایت از انسانیت فریاد دفاع از غزه سر دادند و اگر شورای امنیت، سازمان ملل و مجامع جهانی آنگونه که باید پای کار نیستند باید از میزان بهره‌مندی آن‌ها از بشریت تردید داشت.

فیاضی با اشاره به اینکه این مدعیان حقوق بشر که از عدالت انسانی و کرامت در جهان سخن می‌گویند بویی از انسانیت نبردند، افزود: مگر شما مدعی حقوق بشر نیستید پس کودکان قطعه قطعه شده غزه را نمی‌بینید شما که انسان را نمی‌شناسید و حقوق انسانی را درک نمی‌کنید پس در بشر بودن شما باید شک کرد.

وی با اشاره به پیگیری طرح‌های فراوان برای سازش و صلح و رعایت حقوق فلسطین تأکیدکرد: فلسطین مال مردم فلسطین است یهودیان کجا بودند که حال باید فلسطینی‌ها اجاره نشین یهودی‌ها باشند، تجربه ثابت کرد که سازش نمی‌تواند راهی برای برون رفت مشکلات مردم در دنیای امروز باشد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای لبنان در سال ۱۹۷۸ و سازش با اسرائیل که سبب اشغال لبنان و ۱۹ هزار کشته شد، اظهارکرد: راهبرد مقاومت در برابر راهبرد سازش در لبنان سبب آزادی لبنان شد و راهبرد امروز جهان اسلام مقاومت است و سازش نمی‌تواند برای مردم فلسطین راهگشا باشد.

فیاضی حضور مردم در راهپیمایی را تعیین تکلیف جهان اسلام نام برد و خاطرنشان‌کرد: نقش مردم در راهپیمایی روز قدس برای گره گشایی از امور جهان اسلام است که قدس مرکز و محور مقاومت و فلسطین جریان برافراشته مقاومت است که باید برای این جریان هزینه کرد که هزینه آن مادی نیست و یک عده برای حمله به نظام در درون کشور و شکاف بین ملت با مسئولان و نظام حمایت از فلسطین را دوگانه منافع ملت ایران و فلسطین بیان می‌کنند اما بدانیم هیچ دوگانه‌ای بین مردم فلسطین و منافع مردم ایران نیست و به صراحت می‌گویم منافع مردم ایران در تدبیر، اصلاح داخلی و کاربست درست منابع انسانی و منابع طبیعی برای برون رفت مشکلات جامعه است.

وی گفت: نظام سلطه جهان قرنی است که برای احیای اسرائیل ننگین هزینه می‌کند و ما در برابر فلسطین با حمایت‌های معنوی و حضور خود سبب دلگرمی و تشویق مردم برای مقاومت هستیم و مردم ایران هشت سال در دفاع مقدس مقاومت کردند و بهره آن را بردند و شهدایی را تقدیم اسلام کردیم و هزینه سازندگی و اصلاح را در جنگ پرداختیم اما امروز ملت ایران سرفراز و جریان‌ساز نظام اسلامی در برابر نظام سلطه غرب است.
 
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازیگری اصلی جریان اسلامی و انقلاب اسلامی در دنیای امروز نقش اول را در خاورمیانه ایفا می‌کند، بیان‌کرد: مشکلات درون ما به ما برمی‌گردد و ربطی به محور مقاومت ندارد و سردار دل‌ها در داخل مرز و هم فرامرزها تاثیرگذار بودو پس از شهادت با خونش آن را امضا کرد.

فیاضی با اشاره به جنایت هولناک در سفارت و کنسولگری ایران در سوریه و جوانان غیرتمند انقلابی در آن سوی مرزها گفت: ایستادگی و مقاومت راه برون رفت از مشکلات جهان اسلام به ویژه برای فلسطین است.

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان‌کرد: هزینه مقاومت در برابر هزینه سازش ناچیز است زیرا هزینه سازش یعنی برای همیشه زیر سلطه استعمار می‌مانی و استقلال، آزادی و شرف را می‌بازی اما هزینه مقاومت خون دادن و زنده ماندن است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به سخنان حاج قاسم گفت: جمهوری اسلامی حرم است و کسانی که در جمهوری اسلامی به عنوان مدیر و کارگزار و نماینده در این کشور خدمت می‌کنند باید ایمن، مدبر، آگاه، هوشیار و مردمی باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

فیاضی با اشاره اینکه مردم با حضور خود در انتخابات راهی برای بهترین‌ها باز می‌کنند، اظهارکرد: امروز کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد و مسئولان و نمایندگان باید در محور منافع مردم حرکت کنند و اگر منافع مردم محور باشد، منافع انقلاب اسلامی تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر سخنان رهبری افزود: سال جهش تولید و مشارکت مردم باید زمینه حضور مردم عادی و بخش خصوصی در بخش‌های مختلف فراهم شود و مشارکت سیاسی با حضور در انتخابات، مبارزه با اسرائیل غاصب و مفاسد و ... الگوی راهبردی مشارکت سیاسی از نگاه مقام معظم رهبری است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳