معاون سازمان پدافند غیرعامل:

جبهه مقاومت کابوسی برای رژیم صهیونیستی شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۵۱۰
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: گروه‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و یمن تبدیل به کابوسی برای رژیم صهیونیستی شده است.
۰
plusresetminus
جبهه مقاومت کابوسی برای رژیم صهیونیستی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار محمدعلی قمی اویلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس نوشهر با بیان اینکه روز قدس به واسطه درک درست شرایط توسط امام راحل در ۴۵ سال قبل نامگذاری شد،اظهار کرد: قبل از این نامگذاری رژیم صهیونیستی با قرارداد ننگین کمپ دیوید بین این رژیم و کشورهای عربی، جنایتهای زیادی را در فلسطین انجام داد و به جنوب لبنان و به فلسطینیان آواره در آن منطقه حمله کرد اما امام خمینی در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ به جای آنکه دل به دولت‌های منطقه که بر سر فلسطین معامله می‌کردند ببندد، با درک درست خود روز قدس را نامگذاری کرد تا دنیا را متوجه فلسطین و جنایتهای رژیم صهیونیستی کند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی موضوع فلسطین را مردم محور و مردمی اعلام کرد،افزود: اخلاص و اندیشه درست امام موجب شد موضوع فلسطین که به فراموشی سپرده شده بود اینگونه بدرخشد و روزی به نام روز جهانی قدس به  اولویت اول جهان تبدیل شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور تبدیل شدن فلسطین را به اولویت اول جهان اسلام از دستاوردهای روز قدس دانست و گفت: بعد از این اتفاقات و نامگذاری روز قدس شاهد شکل‌گیری گروه‌های جهادی در کشورهای اسلامی منطقه بوده‌ایم و جهاد اسلامی شکل گرفت و حماس یک پوست اندازی کرد.

سردار قمی در ادامه با بیان اینکه با این نامگذاری طرح سازش فلسطین و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد،به دیگر دستاوردهای نامگذاری روز قدس اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه طعم شکست را چشید و در این جنگ اخیر نیز زمینه نابودی آنان را فراهم خواهد کرد چراکه برآیند‌ها مبین این است که از عمر صهیونیست‌ها چیزی باقی نمانده است.

وی شکل‌گیری انتفاضه‌ها را از دیگر دستاوردهای نامگذاری روز قدس بیان کرد و افزود: در تمام کشور‌ها حتی کشور‌های مدعی و حامی رژیم اسراییل نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، این حمایت‌ها و همدردی‌ها درد‌های مردم مظلوم فلسطین را تسکین می‌دهد تا آنان به راهشان مصمم‌تر از گذشته ادامه دهند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک عملیات ترکیبی بوده است یادآور شد: رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت که با شبکه اطلاعاتی موساد و سایر شبکه‌ها اشرافیت کامل بر هر حرکتی را در منطقه دارد اما این عملیات در ۲۵ مهرماه نشان داد که اینگونه نبوده است و در عمق خاک سرزمین اشغالی ۱۵۰۰ نفر از رژیم صهیونیستی کشته شدند و تعداد زیادی نیز اسیر شدند و این عملیات هیمنه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

قمی  شکسته شدن تابوی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی برشمرد و گفت: عملیات کاملاً فلسطینی بود هرچند رژیم صهیونیستی می‌خواست ایران و جبهه مقاومت را دخیل در این عملیات بداند اما این عملیات کاملاً فلسطینی بود و از درون خاک فلسطین انجام شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۱۸۳ روز از عملیات طوفان الاقصی به اهداف خود نرسید، افزود: امروز نه تنها فرماندهان اصلی حماس همچنان مقاوم هستند بلکه اسرائیل همچنان درمانده است و حتی یک اسیر خود را هم نتوانست آزاد کند.

معاون استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه فلسطین امروز به مسئله نخست جهان تبدیل شده است، آن را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی برشمرد و متذکر شد: در همه کشورها حتی آمریکا انگلیس و آلمان راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام می‌شود و به مسئله اول جهان تبدیل شده است.

قمی ادامه داد: امروز با اینکه مردم غزه در سخت‌ترین شرایط هستند اما و عزتمندانه از حقوق شان دفاع می‌کنند و با وجود شهادت شماری از هموطنان خود کوتاه نیامدند که باید مقاومت و استقامت آنان را ستود.

وی تشکیل دادگاه برای نتانیاهو و تعطیلی بسیاری از واحد‌های اقتصادی و بندر مهم رژیم صهیونیستی را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی برشمرد و ادامه داد: بیش از ۷۵۰ هزار نفر در سرزمین اشغالی آواره شده‌اند و بندر ایلات ۶ ماه است که تعطیل شده است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سردمداران غرب و استکبار جهانی ده‌ها میلیارد تجهیزات در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشتند، اما موفق نشدند و درماندگی و استیصال آنان روز به روز در جنگ اخیر مشاهده می‌شود و ملت‌های جهان باید از مقاومت مردم فلسطین الگو بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی در عراق و سوریه و یمن به عنوان جبهه مقاومت برگرفته از تفکر حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا شکل گرفته است و تبدیل به کابوسی برای رژیم صهیونیستی شده است و حتی اگر سردار زاهدی‌ها را به شهادت برسانند اما تفکر آنها باقی می‌ماند.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳