نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه:

جبهه پوشالی صهیونیست‌ها متلاشی و قدس شریف آزاد می‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۸۵۵۰۹
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.
۰
plusresetminus
جبهه پوشالی صهیونیست‌ها متلاشی و قدس شریف آزاد می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری همزمان با روز جهانی قدس، اظهار کرد: همه شما را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم، حضرت محمد (ص) فرمودند که نماز و روزه نور چشم من است، پس همه ما باید این دو فریضه بزرگ را در زندگی مهم بشماریم و از آن‌ها در کنار صبر کمک بگیریم.

وی افزود: ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است از روزهای باقیمانده حداکثر بهره را در استغفار، توبه و حضور در مراسم داشته باشیم.

محمدی لائینی دو حادثه غمباری که به شهادت جمعی از خوبان سربازان گمنام و بانام امنیت و مقاومت در دمشق سوریه، چابهار و راسک را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: یکی از آنها گلی از بوستان دیار علویان شهر بهمنیر است، ان‌شالله شاهد تشییع باشکوه این عزیزان بوده باشیم، شهادت‌ها جای تبریک هم دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: حضور باشکوه مردم ایران اسلامی و مردم انقلابی و شهیدپرور مازندران امروز در راهپیمایی روز قدس جای تبریک و تقدیر دارد، از همه نهادهایی که امنیت را حفظ کردند تشکر می‌کنم و چه قربانی‌هایی که دادیم، در این ایام ۱۱ نفر در راسک و چابهار و ۷ نفر در سوریه شهید شدند، از رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی و مركز استان در انعکاس این‌همه شکوه و عظمت و همه آحاد مردم صمیمانه تشکر دارم.

امام جمعه ساری با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو تصریح کرد: سالروز شهادت شهید آوینی، روز هنر انقلاب اسلامی، سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی، افتتاح حساب صد حضرت امام (ره) و همچنین تاسیس بنیاد مسکن که این دو نهاد خدمات خوبی انجام دادند و در کارنامه آنها خدمات خوب و قابل توجهی ثبت شده اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی به‌خصوص در رابطه با بافت و آسفالت روستاها داریم که ان‌شالله برطرف شود و بیستم فروردين هم روز ملی فناوری هسته‌‌ای را در پیش داریم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز آخرین جمعه روز ماه مبارک رمضان و روز قدس است، عنوان کرد: دعوت به خدا، دعوت به دین حق و دعوت به جبهه حق سه مصداق بارز دعوت به حق هستند که پیامبر عظیم الشان ما انجام دادند، وقتی دین و پیامبر اسلام آمد عده‌ای ایمان آوردند و گروهی ایمان نیاوردند و بین این دو طایفه دو جبهه تشکیل شده و نزاع اتفاق افتاد، جبهه‌ای که در کنار دین بود جبهه حق است، پیامبر بزرگوار اسلام در جنگ احد مسلمان را به ایستادگی و پایبندی دین دعوت کرد.

این مسئول ادامه داد: به فرموده خدای بزرگ جبهه مومنان برای خدا می‌جنگند، جبهه طاغوتیان در مسیر شیطان می‌جنگند، امروز جبهه حق فقط ایران اسلامی نیست، البته با محوریت ام‌القرای مقاومت، ایران اسلامی که در منطقه از یمن، فلسطین، غزه، سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر گسترش پیدا کرده و نیروهای مقاومت در مقابل زور و ظلم و جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان ایستادند و جبهه حق تشکیل دادند.

وی با اعلام اینکه امروز، شعار انحرافی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران برخلاف جبهه حق و برای تنفس دادن به رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: امروز غزه، سوریه، لبنان، یمن، عراق و افغانستان بخشی از جبهه حق هستند که در مقابل جانیان و سیاست‌های استکباری ایستادگی کردند، بنابراین ما براساس دعوت به جبهه حق همه باید در این جبهه گسترده حضور پیدا کنیم.

محمدی لائینی در ادامه بیان کرد: حضور در راهپیمایی و محکوم کردن ظلم و یاری مظلومان خودش حضور در جبهه‌های حق است، مردم ما هشت سال در جبهه مقابله با بعثیان بودند در آن روز هم شعار انحرافی آزادی قدس را برای تنفس مصنوعی دادن به صدام سر داده بودند که امام راحل بنیان‌گذار روز قدس، هوشیارانه فرمودند راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد، هوشیاری رهبری یعنی این.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: امروز رهبر عزیزمان با هوشیاری در مقابل شعارها و تفکرات انحرافی ایستادند و ما به برکت آن مسیر درست را متوجه هستیم، تمام مقاومت در منطقه یکی و جبهه حق هستند و تمام شهدا از دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و جبهه مقاومت در این جبهه قرار دارند.

امام جمعه ساری افزود: امروز اعلام می‌کنیم که همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم و کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.

محمدی لائینی با اشاره به فرموده‌های اخیر مقام معظم رهبری، اعلام کرد: مشارکت مردم در حوزه اقتصاد باید در اولویت باشد، اینکه دولت باید کار ستادی کند نه تصدی‌گری و همچنین حجاب یک واجب شرعی و قانونی است و همه باید تسلیم قانون شوند، اجانب عده ای را گماشتند تا خط‌شکنی کنند و ابتذال فرهنگی قبل از انقلاب را برگردانند، در حوزه مسائل غزه هم فرمایشاتی داشتند که امسال باتوجه به دو شکستی که رژیم صهیونیستی از غزه‌ای‌ها خورده امسال راهپیمایی در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی خواهد بود و قطعا مردم سنگ تمام می‌گذارند و حضور باشکوه دارند که چنین هم شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳