تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۵۰۵
امام جمعه بابل گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مایه بی‌آبرویی کشور‌های حامی این رژیم، مثل انگلیس و آمریکا شده است.
۰
plusresetminus
رژیم صهیونیستی در منجلاب تباهی دست‌وپا می‌زند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در سخنرانی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان بابل اظهار کرد:روز جهانی قدس امسال رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود چرا که حماسه تاریخی جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی در هفتم  اکتبر ۲۰۲۳ ضربه‌ای جدی به رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف وارد کرد که آثار و پیامد‌های آن برای این رژیم کودک‌کش غیرقابل ترمیم بوده است.

روحانی ادامه داد: روز قدس روز اتحاد آزادیخواهان جهان برای نابودی ظلم و ریشه‌کن کردن رژیم غاصب صهیونیستی است؛ این روز صحنه آزمون ملت‌هایی است که ستم را بر نمی‌تابند و با جان و دل به میدان آمده و فریاد نفرت بر سر اسرائیل سر می‌دهند و حضور مردم در راهپیمایی امروز قابل ستودنی بوده است.
 
وی با بیان اینکه امروز رژیم اسرائیل در منجلابی که خود به پا کرده فرو رفته و دست و پا می‌زند اظهار داشت: حمایت از مردم فلسطین نباید به روز جهانی قدس محدود شود و این حمایت باید همواره در طول سال تداوم داشته باشد.

امام جمعه بابل با بیان اینکه استقامت مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی قابل ستایش است گفت: .در حالی که بسیاری از کشورهای ابرقدرت دنیا نتوانسته اندحتی به مدت کوتاهی برای دفاع از وطنشان دوام بیاورند مردم این سرزمین با دستان خالی سال‌ها مقاومت کرده و سر تسلیم در برابر این رژیم صهیونیست فرو نیاورده‌اند.

وی اذعان داشت: روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز تبلور عدالت‌طلبی تمام آزادیخواهان و صحنه همنوایی مسلمانان جهان است که باید با هم‌پیمانی و حمایت خود از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین حمایت کرده و مراتب انزجار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان اعلام کنند.
 
روحانی بیان داشت: تا پیش از عملیات طوفان‌ الاقصی و حمله صهیونیست‌ها به غزه؛ نظام سلطه رسوا بود، اما با وقوع این اتفاقات در ماه‌های گذشته، رسواتر شده است . ودر حال حاضر کشورهای حامی این رژیم هرچقدر که از این رژیم نامشروع صهیونیستی بیشتر دفاع می‌کنند، تنفر و انزجار بین‌المللی هم از آن‌ها بیشتر می‌شود چراکه حکام و جنایتکاران اسرائیلی، در این مدت جنایت را به اوج رساندند. جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مایه بی‌آبرویی کشور‌های حامی این رژیم، مثل انگلیس و آمریکا، شده است.

وی در پایان گفت:این حرکت عظیم که امروز در قالب راهپیمایی شاهد آن هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳