تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۵۰۰
عضو قرارگاه جهاد تبیین کشور با اشاره به اینکه روز قدس فرصت مقابله مستضعفان جهان با مستکبران است، گفت: نتیجه عملیات طوفان الاقصی را به‎زودی می‌بینیم.
۰
plusresetminus
نتیجه عملیات طوفان الاقصی را به‎زودی می‌بینیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ سیدعبدالله متولیان ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس که در مصلی بزرگ آمل برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: امروز شاهد تحقق معجزه امام (ره) هستیم، امام فرمودند روز قدس روز ظهور قدرت اسلام که فراتر از مرزهای جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، عنوان کرد: روز قدس روز معادله دولت اسلام و مستضعفان با ال‌یهود است، بی‌شک شدیدترین دشمنان اهل بیت از لحاظ کینه یهودیان هستند و در تمام طول تاریخ یهودی‌ها دشمن اهل بیت هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ۵ هزار و ۷۸۴ سال از پایه یهود می‌گذرد، که ۲ هزار سال قبل تولد حضرت موسی(ع) است، یهود امت حضرت موسی(ع) نیست، امت موسی کلیمیان هستند، در حالی که یهودیان پیروان شیطان قوم پیامبرکش هستند.

وی ادامه داد: یهودیان پیامبران خدا را ناجوانمردانه می کشتند و ۷۰ پیامبر را کشتند، همه زندگی‌شان فتنه و فساد است.

متولیان با تأکید اینکه یهود معتقد است قبل از ظهور حضرت حق بیت‌المقدس را تصرف کند، خاطرنشان کرد: ۷۵ سال پیش این جریان شکل گرفت و قبل ان در سال ۱۹۱۷ پرتکل های یهود نوشته شد که نقشه راه تصرف جهان است و باید دو امپراطوری بزرگ حهان اسلام نابود شوند.

وی با بیان اهداف یهودیان، اظهار کرد: باید مسلمان را عقیم کنند و برای اهل سنت تفرقه ابلاغ شد، به جنگ شیعه و سنی، عرب و عجم دامن زده شود، دنیای هنر در خدمت نابودی اسلام هراسی باشد و هزاران فیلم ساختند تا اسلام را خشن معرفی کنند، باید اخلاق انسانی به کل از بین برود، میلیون ها شبکه اینترنتی درست شد تا فساد را ترویج کند در اضمحلال اخلاق و امروز در فرانسه دو سوم فرزندانی که دنیا می آیند ولد زنا هستند.

عضو قرارگاه جهاد تبیین کشور ادامه داد: از دیگر برنامه‌های یهود خداوند باید با دموکراسی یهودی بمیرد، ساختاری در جهان درست شود، ساختار ملل متحد که به بدترین شکل ممکن ظلم را قانونی کند.

استاد دانشگاه با تأکید اینکه حال فلسطین از ملی‌گرایی به اسلام خواهی تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: فلسطین به میهن شیعی پیوست و رسیدیم به استراتژی که اگر نزنی خواهی خورد و شدیدترین جنایات به طوفان القصی رسید موقعی که سردار سلیمانی را شهید کردند.

وی گفت: امروز نتیجه طوفان اقصی را پیام اشتباهی می‌دهند که این همه کشته ایا  ارزش دارد، امام حسین به ما یاد داد، هیچ هدفی محقق نمی‌شود، مگر اینکه هزینه آن را پرداخت کنیم و کربلای هزینه اهداف امام حسین(ع) بود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳