تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۴۷۶
فرمانده سپاه کربلا گفت: قشر کارگری و کارفرمایی می‌توانند بیشترین رضایتمندی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.
۰
plusresetminus
کارگران بیشترین امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار سیاوش مسلمی چهارشنبه‌شب در نشست تخصصی متنفذین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در شرکت صنایع چوب و کاغذ استان با اشاره به اینکه نظام مسائل کارگری و کارفرمایی در این نشست مطرح شده است، اظهار کرد: مشکلات و معضلاتی که در قشر کارگری استان وجود دارد، در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا افزود: مقرر شد آن دسته از مسائلی که در استان قابل پیگیری است به‌عنوان عضو شورای تأمین استان و شورای اداری مورد بررسی قرار بگیرد.

مسلمی ادامه داد: توفیق داریم گام کوچکی در حوزه کارگری و کارفرمای برداریم و اعتقادمان بر این است که قشر کارگری و کارفرمایی می‌توانند بیشترین رضایتمندی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز با اشاره به وفاق و همدلی بین جامعه بزرگ کارگری مازندران و سپاه کربلا و بسیج کارگری گفت:با این همدلی شاهد رقم‌خوردن اتفاق خوبی در سطح استان هستیم.

سیدجواد حسینیان افزود: جنس کارگران شریف از جنس انقلاب و بسیج است، و بسیج و سپاه خود را درکنار کارگران و کارفرمایان می‌داند.

حسینیان در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگری هم در کنار برنامه‌های مختلفی، چون رفع موانع تولید و کمک به جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی استان، اقدامات عملیاتی خوبی را در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی و جهاد تبیین و  امیدآفرینی شروع کرده است.

وی در ادامه به حضور کم‌نظیر مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در انتخابات اسفند سال گذشته اشاره کرد و گفت: قدم بعدی بسیج جامعه کارگری تلاش در جهت تحقق عملیاتی شعار سال است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳