تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۸۵۴۶۷
شهردار بهشهر گفت: مدیریت پسماند اصلی مهم برای رفع معضلات زباله است و به عنوان مطالبه مهم شهروندان باید مدیریت کارآمد در آن لحاظ شود.
۰
plusresetminus
مدیریت پسماند مطالبه مهم شهروندان بهشهری است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، یاسر احمدی صبح امروز در جلسه مدیریت پسماند بهشهر با مدیریت فرماندار بهشهر و حضور اعضای جلسه اظهار کرد: مدیریت پسماند یکی از اصلی‌ترین نیازهای محیط زیست بوده و در استفاده از انرژی‌های نو اثرگذار است.

وی افزود: افزایش جمعیت، توسعه صنایع، تغیر الگوی مصرف در خانوارها و ... لزوم توجه به مدیریت صحیح پسماند را بیش از گذشته برای مدیران شهری به ضرورت تبدیل کرده است.

شهردار بهشهر یادآور شد: مشارکت مردم در مدیریت پسماند نقش بسیار مهمی در فع معضلات پسماند دارد و شهروندان باید علاوه بر تلاش برای تولید پسماند کمتر، جداسازی اولیه پسماندها را در منازل انجام دهند.

احمدی گفت: در خصوص ساماندهی پسماند باید از تکنیک مدیریت یکپارچه و واحد بهره برد که سازمان مدیریت پسماند می‌تواند بصورت منسجم، هدفمند و یکپارچه در این خصوص کارگشا باشد.

به گزارش بلاغ مازندران، جلسه ساماندهی و مدیریت پسماند به ریاست فرماندار شهرستان بهشهر و با حضور یاسر احمدی شهردار، ابراهیمی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی بهشهر، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان، معاون محیط زیست استان  مازندران و معاون خدمات شهری شهرداری بهشهر در فرمانداری بهشهر برگزار شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳