مدیرکل گردشگری مازندران اعلام کرد:

اقامت ۱۳.۵ میلیون نفرشب مسافر در مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۴۴۶
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از ۲۳ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۷۴ نفرشب در استان اقامت کردند.
۰
plusresetminus
اقامت ۱۳.۵ میلیون نفرشب مسافر در مازندران
حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران از ۲۳ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۱۳ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۷۴ نفر شب اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تعداد بازدید نظارتی در سامانه جانا را هزار و ۳۵۰ فقره برشمرد.

وی تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی را ۳۷۰ هزار و ۲۱۸ نفر، تفریحی را ۱۲۳هزار و ۱۳۵ نفر، طبیعی را ۲ میلیون و ۸۸ هزار و ۶۸۴ نفر و اماکن مذهبی را ۱۱۳هزار و ۹۳۱ نفر اعلام کرد.

ایزدی تعداد کل بازدید از کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی را ۴۴۸ هزار و۱۲۳ نفر و موزه‌ها را ۶۲هزار و ۷۷۲نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به ثبت روستای سلیم‌آباد در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان روستای ملی سفال در کشور، گفت: سلیم‌آباد به دلیل توانمندی‌های ساکنین این روستا در تولید سفال سنتی با گل رس بومی منطقه مورد توجه ویژه قرار گرفته و اکنون به عنوان یک مقصد گردشگری در غرب مازندران به شمار می‌آید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر ۲ هزار و ۱۰۷ نفر از ‌کارگاه‌های سفال روستای سلیم‌آباد بازدید کردند و بیش از یک میلیارد ریال محصولات صنایع‌دستی در کارگاه‌های این روستا به فروش رسید.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳