فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۷۳۰ میلیارد ریالی با ۱۸ شاکی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۳۹۴
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که در قالب خرید و فروش سکه و طلاجات دست دوم، ۷۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
۰
plusresetminus
دستگیری کلاهبردار ۷۳۰ میلیارد ریالی با ۱۸ شاکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از خبرگزاری پلیس،سردار حسن مفخمی‌شهرستانی گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با اخلالگران در نظام اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش انواع سکه و طلاهای دست دوم با استفاده از چک‌های بلامحل توسط فردی در شهرستان ساری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهم که با کسب اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه توسط کارآگاهان  دستگیر و واحد صنفی وی پلمب شد.

مفخمی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی، متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید سکه و طلاجات از شهروندان با استفاده از چک‌های بلامحل در مجموع ۷۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ مال‌باخته در این ارتباط شناسایی و تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.


توقیف لندکروزهای قاچاق در تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخش دیگری از توقیف سه دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در تعطیلات نوروزی در شهرستان نور خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودروهای متوقف شده فاقد مدارک گمرکی هستند و به صورت قاچاق در حال تردد هستند که با هماهنگی قضایی توقیف شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروها را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مالکان خودروها نیز شناسایی و به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی‌شهرستانی در پایان گفت: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم كردن شرایط سالم اقتصادی در كشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور كار قرار داده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳