به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع)؛

جوانان مازندرانی به پویش «حرمت‌مولا» پیوستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۸۵۳۹۳
پویش «حرمت‌مولا» که به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) در شبکه‌های اجتماعی مازندران ایجاد شد به سرعت مورد استقبال رسانه‌ها و مخاطبان قرار گرفت.
۰
plusresetminus
جوانان مازندرانی به پویش «حرمت‌مولا» پیوستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، ایجادکنندگان پویش حرمت مولا که جمعی از جوانان محلات شهر‌های مازندران هستند، این پویش را برای سالروز شهادت حضرت مولا آقا امیرالمؤمنین علی(ع) در بستر فضای مجازی راه‌اندازی کرده اند.

رضا سعیدی جوان مازندرانی که به این پویش پیوسته گفت: به‌همراه تعدادی از دوستانم به حرمت این ماه عزیز و به حرمت مولا پرچم‌های سیاه تهیه کرده و قصد داریم در روز سیزدهم فروردین که همزمان با سالروز شهادت مولایمان آقا امیرالمؤمنین علی (ع) است در سطح محلات کم‌برخوردار بسته‌های غذایی را همراه با این پرچم‌های سیاه توزیع کنیم.

فاطمه حسینی یکی دیگر از دختران جوان است که از شهر بهشهر به این پویش پیوسته است، بیان کرد: حفظ حرمت روز شهادت امام‌علی برای او و دوستانش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این جهت با عضویت در این پویش قصد دارد این پیام را به دوستان خود برساند که باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی خودمان آستین‌ها را بالا بزنیم.

وی افزود: به حرمت مولایمان قصد داریم در روز سیزدهم فروردین همراه با خانواده و جمعی از دوستان بسته‌های غذایی و بهداشتی را در محلات کم‌برخوردار توزیع کنیم، بسته‌های که با مشارکت مردم تامین شد.

تاکنون جوانان محلات بیش از ۱۵شهر مازندران به پویش حرمت مولا و سفره بندگی پیوسته‌اند و بر اساس اعلام هیأت‌های مذهبی قرار است اجتماع بزرگ حیدریون روز سیزدهم فروردین در ۲۲ شهرستان مازندران با حضور دلدادگان و عزاداران آقا امیرالمؤمنین علی (ع) برگزار شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳