تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۸۵۳۹۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اورژانس بیمارستان امیرکلا و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دیالیز بابل در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.
۰
plusresetminus
بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بابل به‌زودی افتتاح می‌شود
سید علی مظفرپورخوشرودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ اظهار کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با حجم بسیار بالا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال انجام است.

وی افزود: پروژه‌های نیمه کاره بزرگ ما تقریبا پایان یافته است و پروژه بیمارستان امیرکلا و مرکز دیالیز ما به اتمام رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان امیرکلا و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دیالیز بابل در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

این مسئول، مشکل اصلی حال حاضر بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را میزان پرداختی‌ها و کمبود نیروی انسانی برشمرد و گفت:میزان دریافتی پرستاران محل گلایه و اعتراض آنان است که به علت عدم همخوانی با حجم کار آنان است.

مظفرپور تاکید کرد: با شرایط موجود، رغبت برای حرفه پرستاری و کار در این حرفه، رو به کاهش است و این مشکل در سطح ملی وجود دارد.

وی ادامه داد: سختی‌های این حرفه و دریافتی کم در قبال سختی کار موجب این معضل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، متذکر شد: بدهی‌های انباشته تأمین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی جزو مسائل مهمی است که باید حل شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳