تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۸۵۳۸۳
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: اجتماع بزرگ حیدریون همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) در شهرهای استان برگزار می‌شود.
۱
plusresetminus
اجتماع بزرگ حیدریون در شهرهای مازندران برگزار می‌شود
قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ از برگزاری اجتماع بزرگ حیدریون در ۲۲ شهرستان مازندران خبر داد و گفت: در روز سیزدهم فروردین، همزمان با سالروز شهادت حضرت مولا آقا امیرالمؤمنین علی(ع) در کلیه شهرهای استان مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

وی افزود: اجتماع بزرگ مردم شریف دیار علویان و دلدادگان به اهل بیت(ع) از صبح روز دوشنبه سیزدهم فروردین در شهرهای استان آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: مردم دیار علویان همیشه با آگاهی و بصیرت کامل در مناسبت‌های مذهبی حضور یافته و عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیان می‌کنند.

عزیززاده‌گرجی گفت: این روزها اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط شهر خود را برای برگزاری باشکوه و سرشار از معنویات این شب‌های مهم و انسان‌ساز آماده می‌کنند.

وی بیان کرد: این برنامه روز دوشنبه ۱۳ فروردین در ۲۲ شهرستان به تفکیک شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود.
 
 
به گزارش بلاغ، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مازندران از روز شنبه یازدهم اسفند با راه‌اندازی پویش «حرمت مولا» و «سفره بندگی» دیگر کاربران را به اجتماع بزرگ حیدریون دعوت کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳