نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد:

تعیین زمان‌‌بندی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ساری

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۸۵۳۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گلایه از ترک‌فعل‌ها و سوءمدیریت‌ها، خواستار تکمیل به‌موقع پروژه‌ها شد.
۰
plusresetminus
تعیین زمان‌‌بندی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی بعد از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به امورات و مسائل اقتصادی اجتماعی و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ساری، ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: حق و انصاف این است که باید به مرکز استان توجه و نگاه ویژه‌ای شود، چون تمام دستگاه‌هایی که باید استان را مدیریت کنند اینجا هستند، البته نباید این موضوع زمینه ای شود برای اینکه به بقیه شهرها توجه نکنیم و برعکس‌.
 
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه معضلات این شهر زیاد است، اعلام کرد: مردم بخش دودانگه و چهاردانگه درخصوص مراکز درمانی گلایه‌مند بودند امیدواریم توجه شود، درباره بیمارستان هزار تخت خوابی صحبت شده، البته مردم زیرآب نیز انتظار دارند به بحث بیمارستان توجه شود‌.
 
محمدی لائینی گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره زمانبندی دارند اما باز هم می‌بینیم پس از اتمام زمان، تکمیل نشده‌اند، همچون زباله‌سوز ساری، اینطور بخواهد باشد کار پیش نمی‌رود، باید جدی دنبالش برویم.
 
این مسئول گفت: امیدواریم این جلسه گام‌های بزرگتری را در جهت رفع مشکلات ساری در همه حوزه‌های مهم‌تر همچون حوزه تولیدی، صنعتی با محوریت مسئله معیشت بردارد که تا پایان سال شاهد یک رشد باشیم‌.
 
وی با بیان اینکه گاهی هم ما از مشکلات می‌گوئیم اما می‌بينيم عواملی که این مشکلات را به‌وجود آورده را کسی نیست که تعقیب کند.
 
تمحمدی لائینی اضافه کرد: برخی از این ترک فعل‌ها و سوءمدیریت‌ها در گذشته معضلاتی را ایجاد کرده مثلا همین میدان بار یا پل اروست ساری چرا باید آنقدر معطل می‌شد، یا همین زباله‌سوز، در همین ساری برخی پل‌های هوایی زده شده که سر زمانبندی تکمیل می‌شد، می‌شود پروژه‌ها را در زمان مناسبی به اتمام رساند، می‌گویند مشکل اعتبار در زباله سوز نداریم اما مشکل چیست نمی‌دانیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باتوجه به ایام پیش رو همه مردم عزیز را به راهپیمایی بزرگ روز قدس دعوت می‌کنیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳