تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۸۵۳۸۱
فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات در خدمت مردم است.
۰
plusresetminus
بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز به همراه هئیت رئیسه و جمعی از معاونان سپاه استان به مناسبت سال جدید در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان مازندران ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم سال جدید را با سرلوحه قرار دادن فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی در بحث تولید و هم چنین آنچه که شایسته نظام جمهوری اسلامی است و مأموریت‌های مجموعه سپاه ایجاب می‌کند به‌درستی و شایستگی انجام بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در سالی که گذشت مجموعه سپاه در مأموریت‌هایی که در حوزه‌های مختلف داشت چه براساس وظایف ذاتی و چه در حوزه کمک به دولت، به‌درستی نقش‌آفرینی کرد.

مسلمی به عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه کربلا سعی کرده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم برای مردم خدمت‌رسانی کند و از جمله بحث محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات آنان و همچنین در بحث های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی سعی شد با برنامه‌ریزی درست مأموریت‌های سپاه انجام شود و کمک کار دولت هم بوده باشد.

فرمانده سپاه کربلا از تأسیس مرکز ترک اعتیاد بابل خبر داد و افزود: مرکز ترک اعتیادی در بابل راه‌اندازی شده است که ظرفیت اولیه برای پذیرش حدود ۲۰۰ نفر را دارد و برای هزار نفر زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و امروز اولین بهبود یافتگانی که تقریبا سه ماه پیش به مرکز مراجعه نموده بودند، مرخص خواهند شد.

مسلمی به نقش سپاه در حوزه مشارکت، نظارت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و اظهار کرد: سپاه در کنار نیروی انتظامی در انتخابات نقش‌آفرینی نمود و در این موضوع سربلند بوده است.

وی در پایان افزود: همه اقدامات با برادری، رفاقت و هم‌افزایی همه اعضای مجموعه در سپاه که دارای وظایف‌های قانونی نظارت و حمایتی هستند انجام شده و خدا را شاکریم که یک فضای صمیمی در مجموعه سپاه وجود دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳