مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تأکید کرد:

لزوم حمایت صنایع از ورزش قهرمانی مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۸۵۳۷۹
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در صورت حمایت سیاست‌گذاران بخش صنعت و ارائه بسته‌های حمایتی قطعاً شاهد جهش در ورزشی هستیم.
۰
plusresetminus
لزوم حمایت صنایع از ورزش قهرمانی مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی رجبی ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های ورزشی استان اظهار کرد: انتخاب شعار جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری یک فرصت برای صنایع و تولیدی‌های مرتبط با ورزش و تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان و گروه‌های اندیشه‌ورز جوانان است که در حوزه فرهنگ‌سازی تولید و اشتغال‌آفرینی جوانان فعالیت می‌کنند و امیدواریم با نگاه ویژه همه مسئولان در همه بخش‌ها شاهد تحول در امر تولیدات و صنایع مرتبط با ورزش باشیم.

رجبی ورزش را موضوعی چندوجهی دانست و افزود؛ ورزش در اقشار مختلف، در سنین مختلف و به عبارتی در همه لایه‌های جامعه فعال است و قطعاً با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فرهنگی که صورت می‌گیرد و با ترسیم خط مشی‌ها می‌تواند در نهادینه شدن تولید نقش بسزایی ایفا کند.

وی بیان کرد: شعار امسال از دو جهت قابل بررسی و تأمل است، نخست نگاه ویژه رهبر انقلاب به موضوع تولید و دوم اهمیت حضور آحاد مردم در مسائل مهم کشور که امیدواریم همه مسئولان پیام انتخاب شعار سال را دریافت کرده باشند.

رجبی افزود: از سوی دیگر تجربه برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته در استان مازندران که در قالب جشنواره عزت و پیشرفت روی داد، ظرفیت قابل توجه این حوزه را در تولید نمایان ساخت و نظر بسیاری از مدیران صنعتی را به خود جلب کرد. لذا معتقدم برپایی چنین نمایشگاه‌هایی، گام مثبتی در جهت حمایت و مردمی‌سازی تولید است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این دستگاه افزایش ورزشکاران بیمه‌شده و ورزشکاران رسمی استان و همینطور توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که این موضوع و فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته می‌تواند منجر به افزایش تولیدات ورزشی داخلی و در حقیقت چرخیدن چرخ صنایع وابسته به ورزش باشد.

وی ظرفیت بازار ورزش و صنایع وابسته را در سطح ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار داد و گفت: مازندران استان مستعد در ورزش و تولیدات ورزشی است و در صورت حمایت سیاست‌گذاران بخش صنعت و ارائه بسته‌های حمایتی قطعاً شاهد جهش در امر تولیدات ورزشی و صنایع وابسته خواهیم بود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳