مدیرکل، تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران:

مشارکت مردم در جهش تولید مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۸۵۳۷۸
مدیرکل، تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال، گفت: مشارکت مردم در جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.
۰
plusresetminus
مشارکت مردم در جهش تولید مورد توجه قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، علی باقری صبح امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل با تسلیت ایام ضربت و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت ایام قدر و روز جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مردم بهتر از گذشته باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در کارها، به‌ویژه در مقوله جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل، تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با توجه انتخاب شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی بودن این اداره کل، مسئولیت ویژه‌ای بر دوش همه کارکنان به‌ویژه در حوزه تعاون قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: باید تمام توان خود را با کمک مردم برای جهش تولید که قطعاً اشتغال‌آفرینی و تقویت اقتصاد مردمی را در پی دارد، به کار بگیریم.

باقری خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی و همبستگی درون سازمانی موجب ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم می‌شود.

مدیرکل، تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تصویب و ابلاغ سند توسعه تعاون توسط دولت سیزدهم و ضرورت اجرای آن، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در راستای توسعه بخش تعاون نقش ویژه‌ای ایفا کنند و این مهم در جلسه شورای هماهنگی توسعه تعاون استان به ریاست استاندار پیگیری خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳