تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۳۵۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده استان خبر داد و گفت: این سفره‌ها با کمک‌ مردم برپا می‌شود.
۰
plusresetminus
برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از اوقاف مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در رزمایش توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با کمک اوقاف و کمیته امداد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال ویژه ماه مبارک رمضان که در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، اظهار کرد: این کمک های مومنانه با محوریت کمیته امداد و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تامین شده است.  

وی با بیان اینکه پیرامون امامزادگان نیازمندان درقالب طرح افق حمایت می شوند، افزود: همچنین افطاری ساده در ماه رمضان در سطح ۷۴ امامزاده صورت می گیرد.

حیدری با اشاره به همت والای مردم برای تامین اطعام افطاری ساده در امامزادگان استان، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از افطاری ساده بهره‌مند می شوند.

وی از توزیع ۲۱۵هزار بسته معیشتی در سال گذشته خبر داد و یادآورشد: ۴۵۰پروژه عمرانی با همراهی مردم و خیرین نیک اندیش در استان درحال اجرایی است.

این مسئول با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا به امروز حدود ۱۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه مازندران برای همکاری با کمیته امداد استان برای دستگیری از نیازمندان خبر داد و افزود: بسته معیشتی به همراه وجه نقد به نیازمندان شناسایی شده از سوی امداد استان اهدا می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷