رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر اعلام کرد:

اجرای طرح قرآنی «مسطورا» در بهشهر

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۱
کد مطلب : ۴۸۵۳۰۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: اجرای طرح مسطورا گامی مهم در نهادینه کردن قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه است.
۰
plusresetminus
اجرای طرح قرآنی «مسطورا» در بهشهر
حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسطورا زندگی با آیه‌های قرآن مجید است و آشنایی و انس الفت اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با قرآن این کتاب آسمانی است.

وی افزود: قطعاً توجه به آیات قرآن و قرائت و عمل به قرآن، نقش مهمی در تقویت بنیان مذهبی داشته و در شرایط فعلی و هجمه‌های دشمنان، سدی محکم در برابر تهدید نرم و اهداف فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نشست‌های مختلف خانگی و جزخوانی ختم قرآن مجید در شهر و مناطق روستایی فعال است و روحانیون اعزامی همراه با روحانیان شهرستان در کنار ‌مبلغه‌های شهرستان مأموریت شرعی و انقلابی خود را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی انجام می‌دهند.

بابایی گفت: روحانیون و وعاظ با شروع ماه مبارک رمضان در مساجد شهری و مناطق روستایی شهرستان بهشهر فعالیت دارند و با حضور مردم و جوانان برنامه‌های معرفتی و بصیرتی در حال انجام است.

وی گفت: برگزاری محافل انس و کرسی‌های تلاوت از دیگر برنامه‌های محوری در ماه مبارک رمضان در بهشهر است که با قوت در مساجد در حال انجام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: در شب‌های قدر نیز در بیشتر مسجدهای شهر و روستاهای بخش مرکزی شهرستان برنامه‌های خاص برگزار می‌شود.

بابایی گفت: طرح قرآنی مسطورا با هدف انس با قرآن در حال اجراست و به دنبال گفتمان‌سازی قرآنی و نهادینه کردن قرآن در سطح جامعه هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷