تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۲۹۶
برادر شهید «سیدحسن ایزدهی» می‌گوید: کاملاً معلوم بود که فضای جبهه بر او تأثیر گذاشته است. خصوصاً در سنگر‌ها حالتی از او می‌دیدم که پیدا بود یک حالت معنوی ماندگار در او ایجاد شد.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| همیشه در میدان جهاد باشید
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید «سیدحسن ایزدهی» بیست و چهارم آذرماه ۱۳۴۸، در شهرستان بابل به دنیا آمد. پدرش امیر و مادرش آبجی نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهاردهم اسفندماه ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر جراحات وارده به بدن، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل قرار دارد.

برادر شهید: ۴ یا ۵ ماه بعد از رفتن من به جبهه، حسن به جبهه آمد من در گردان فاطمه الزهرا بودم. کاملاً معلوم بود که فضای جبهه بر او تأثیر گذاشته است. خصوصاً در سنگر‌ها حالتی از او می‌دیدم که پیدا بود یک حالت معنوی ماندگار در او ایجاد شد. به خاطر جبهه رفتن من حسن خیلی با من مأنوس شد. او خیلی مظلوم بود. حسن هم درس می‌خواند هم کارگری می‌کرد او وصیت کرد همان در آمد کمی که داشت مقداری از آن را خمس بدهند. خیلی اهل گریه بود، خصوصاً برای امام حسین (ع) و ائمه معصومین که در فضای خانواده هم برقرار بود.

برادر شهید: شهید حجب و حیای بسیاری داشت. فرد خوش قولی بود با همه شوخی می‌کرد و اهل خنده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷