تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۸۵۲۸۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مسافر به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند.
۰
plusresetminus
بازدید ۱۱۲ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان، اظهار کرد: این طرح با هدف میزبانی از مسافران نوروزی و خدمات دهی به زائران در اماکن مذهبی استان اجرا می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های اوقاف مازندران را ترویج گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه بیان کرد و افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان استان باتوجه به شرایط محیطی و مناظر طبیعی اطراف بقعه، از زیبایی و طبیعت خاصی برخوردار هستند که مسافران و زائران می‌توانند از این ظرفیت در قالب زیارتی و تفریحی بهره‌گیری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور پرشور مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۱۲ هزار مسافر به زیارت امامزادگان مازندران تشرف یافتند.

حیدری با اشاره به مهیا بودن سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه، عنوان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۷۴۰ مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه مازندران آماده میزبانی از موج دوم سفرهای نوروزی است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷