تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۲۷۶
پدر شهید «امید پرکار سرخ‌رودی» می‌گوید: به او گفتم اگر نمی‌توانی در عملیات خوب شرکت کنی شرکت نکن و جای خود را به فرد دیگر بده تا او بجنگد، جای دیگران را اشغال نکن و اگر عملیات رفتی با روحیه باش و خوب بجنگ و سرت را برای خدا هدیه بده و برو به سمت دشمن.
۰
plusresetminus
پیام شهدا| مقابل دشمنان تسلیم نمی‌شویم
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید «امید پرکار سرخرودی» چهارم شهریور ۱۳۴۸، در شهرستان محمودآباد به دنیا آمد. پدرش ابراهیم و مادرش گوهرنام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم اسفندماه ۱۳۶۶، در خرمال بر اثر اصابت ترکش به قلب، شهید شد، مزار او در گلزار سرخرود شهرستان زادگاهش قرار دارد.

پدرشهید: من آخرین باری که او می‌رفت گفتم که او به شهادت می‌رسد و مثل امام حسین که گفته بود به فرزندش راه برو قد و بالایت را ببینم من نیز هم گفتم که راه برود تا قد و قامتت را ببینم وقتی نزدیک عملیات بود نامه‌ای نوشت که من می‌خواهم در عملیات شرکت کنم! شاید دیدار آخر باشد. در جواب نامه نوشتم: اگر نمی‌توانی در عملیات خوب شرکت کنی شرکت نکن و جای خود را به کس دیگر بده تا او بجنگد، جای دیگران را اشغال نکن و اگر عملیات رفتی با روحیه باش و خوب بجنگ و سرت را برای خدا هدیه بده و برو به سمت دشمن.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷