سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

وظیفه همه مدیران خدمتگزاری به مردم است

تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۸۵۲۷۲
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم است، گفت: تمام برنامه‌ها با همکاری فرمانداران انجام شود.
۰
plusresetminus
وظیفه همه مدیران خدمتگزاری به مردم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، قاسم عزیززاده‌گرجی عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که در شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت میدانی و گردشی در سطح استان برگزار می‌شود، اظهارکرد: باید تمام برنامه‌ها و اقدامات در شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها پیگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه وظیفه همه مدیران و مسئولان خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: همه مسئولان از همه ظرفیت و توان خود در جهت خدمت و ارائه خدمات به مردم استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت، افزود: باید برای حفظ حرمت ماه رمضان فرمانداران تمام شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

عزیززاده‌گرجی ادامه داد: با توجه به شیوه نامه ابلاغی واحدهای پذیرایی درون‌شهری نباید فعالیت داشته باشند و این امر تخلف است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه اخذ مجوز فعالیت‌های واحدهای پذیرایی و رستوران با میراث‌فرهنگی و نیروی انتظامی است، گفت: با توجه به بخشنامه نیروی انتظامی تمام رستوران‌ها در خارج و محدوده شهرها باید غذاهای بیرون بر در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مازندران باید برای جذب و خدمات رسانی به گردشگران و مسافران برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران نیز گفت: با توجه به شرایط جوی هوا در طرح دریا استفاده از شناگاه‌ها ممنوع است.

سید علی سلیلی با اعلام اینکه کمیته ستاد ساماندهی طرح دریا از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی هوا در طرح دریا استفاده از شناگاه‌ها ممنوع است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: تمام امکانات رفاهی، آلاچیق‌ها، محل اسکان مسافران، فضاهای بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی در سواحل استان در طول سال برای استفاده گردشگران و مسافران آماده است.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز به غیر از شناگاه‌ها تمام امکانات رفاهی برای استفاده گردشگران و جلب رضایت آنها فراهم شده است.

سلیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سواحل دریای استان، افزود:در شهرهای مثل نور و محمودآباد در جاده‌های منتهی به طرح دریا نمایشگاه‌های گل و گیاه، صنایع‌دستی و تولیدات بومی استان و دیگر استان‌های کشور برپا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که مسافران و گردشگران سراسر کشور می‌توانند از سواحل و دریای مازندران استفاده کنند.

انتهای خبر/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷