وقتی همدلی در ماه مهمانی خدا مرز نمی‌شناسد؛

کار ارزشمند ملی‌پوش ساروی به‌نفع کودکان بی‌سرپرست

تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۲۶۹
محمد مرادی مدافع جوان و ساروی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ماه مهمانی خوشحالی و شعف را برای کودکان بی‌سرپرست به ارمغان آورد.
۰
plusresetminus
کار ارزشمند ملی‌پوش ساروی به‌نفع کودکان بی‌سرپرست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، همزمان با نخسین روزهای سال نو، اسمعیلی مشاور استاندار، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان از مرکز نگهداری کودکان طلوع مهر آرزوها ساری بازدید کردند.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور محمد مرادی چهره نام آشنا و ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این موسسه بود که خوشحالی و شعف را برای  جوانان و نوجوان حاضر به ارمغان آورد.

عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان مازندران در این دیدار فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل و کودکان تحت سرپرست این مراکز از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شدند و شرایط و امکانات مراکز، وضعیت تحصیلی و فعالیت‌های ورزشی و فوق برنامه این افراد را مورد بررسی قرار داد.
 
در ادامه محمد مرادی مدافع جوان و ساروی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیراهن شماره پنج خود که در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۴ امارات به تن داشت را امضا کرد و در راستای حمایت از کودکان بی‌سرپرست به موسسه خانه مهربانی طلوع مهر اهدا کرد تا عواید حاصل از فروش این پیراهن، صرف هزینه‌های کودکان بی‌سرپرست شود.

ملی پوش کشورمان در حاشیه این بازدید بیان کرد:به رسم هدیه چندلباس و اقلام ورزشی را هم برایشان تهیه کردم تا به آن ها کادو بدهم واقعاً روز خوبی بود و دوست دارم باز هم به آنجا بروم و وقتم را در کنار این بچه‌های معصوم و عزیز بگذرانم.
 

سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی ادامه داد: از تمام قهرمانان ملی دعوت می‌کنم تا از این موسسه بازدید و موجبات شادی را برای این بچه ها رقم بزنند.

پديده جوان جهان در سال ۲۰۱۸، سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی، قهرمانی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا در تایلند ۲۰۲۳ و مقام سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات بخشی از کارنامه درخشان این ملی‌پوش ساروی کشورمان است.
 

در پایان این برنامه به رسم یادبود از محمد مرادی به پاس این حرکت خداپسندانه با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷