تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۱
امام جمعه بابل گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، مردمی‌سازی تولید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
۰
plusresetminus
مردمی‌سازی تولید مورد توجه مسئولان قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر بابل در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه فقدان مدیریت صحیح یکی از دلایل عقب‌ماندگی و توسعه‌نیافتگی مازندران در طی سال‌های اخیر بوده است، اظهار کرد: با مدیریت صحیح و شایسته استاندار مازندران در طی دو سال اخیر شاهد تحرکات خوبی در استان هستیم که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم شاهد به ثمر نشستن ظرفیت‌های بالقوه استان با تلاش این برادر جهادی باشیم.

امام جمعه بابل با تبریک حلول سال نو و تقدیر از تلاش‌های دولت مردمی افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، مردمی‌سازی تولید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: روابط ناسالمی که در طول چند سال اخیر در برخی دولت‌ها در مسئله مدیریت به وجود آمد منجر به این شد که حضور مدیرانی که دلسوز و کارشناس در امور باشند لحاظ نشده بود و با نگاه خطی و جناحی این مسائل مد نظر قرار گرفت.

روحانی تصریح کرد: لازم می‌دانم از همت، تلاش، احساس مسئولیت و سلامت استاندار مازندران که در طی مدیریت بیش از دو سال اخیر تحرکات خوبی در استان ایجاد کرد صمیمانه تقدیر و تشکر کنم‌.

روحانی بیان داشت: کارهای نشده و غیر ممکنی همچون ایجاد دالانی برای صادرات به کشورهای همسایه با تلاش استاندار محقق شد، ظرفیت‌های مغفول و بر زمین مانده‌ای که در طی سال‌های گذشته مورد توجه قرار نمی‌گرفت توسط استاندار مازندران شناسایی و راهگشایی شد که امیدواریم در سال جدید با همت و تلاشی که این برادر ارزشمند دارند شاهد توسعه بیش از پیش استان باشیم.

وی افزود: با توجه به تلاش و همتی که استاندار مازندران برای توسعه استان دارد نیاز هست تا همه مدیران همراه و همگام تلاش کنند تا پایان دولت سیزدهم شاهد بالفعل شدن ظرفیت‌های بالقوه استان باشیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷