مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران عنوان کرد:

بهره‌مندی حدود ۲۲۴ هزار مسافر از خدمات امدادی هلال‌ احمر

تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۸۵۲۴۵
مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران گفت: در هفت روز گذشته ۲۲۳ هزار و ۷۲۲ نفر از مسافران از خدمات بشردوستانه و امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند.
۰
plusresetminus
بهره‌مندی حدود ۲۲۴ هزار مسافر از خدمات امدادی هلال‌ احمر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، غلامعلی فخاری پنج‌شنبه‌شب در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ در استانداری مازندران اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته الی اول فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۳ میلیون و ۵۳۳ هزار۱۳۰ نفر مسافر و گردشگر به استان مازندران ورود پیدا کردند که ۲۲۳ هزار و ۷۲۲ نفر از مسافران از خدمات بشردوستانه و امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند و یک هزار و ۱۳۷ نفر از خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی هلال احمر استفاده کردند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: با آغاز طرح‌های ملی امداد و نجات نوروزی این جمعیت، با استقرار ۱۱ پست سیار امدادی و گشت موتوری به تعداد ۳۸ نفر روز و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت امدادی در طول نوار ساحلی به ۱۲۷ نفر از گردشگران ساحلی و مسافران خدماتی نظیر تست فشار خون و انجام پانسمان... انجام گرفت.

فخاری بیان کرد: هلال‌احمر مازندران با ۷۸ پست و پایگاه امداد و نجات به همراه ناوگان لجستیکی به تعداد ۳۷ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودرو ست نجات ۱۱ ،دستگاه موتورسیکلت امدادی و سه دستگاه خودرو کمک‌دار سبک به همراه ۶۱ پست جوانان به همراه ۱۴ داروخانه و مرکز درمانی به طور شبانه‌روز در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: در این بازه زمانی ۱۱۴ عملیات امداد و نجات انجام پذیرفت که منجر به انتقال ۴۳۸ نفر به مراکز درمانی شد.

وی در پایان گفت: در حوزه خدمات داوطلبانه و کمک‌های غیرنقدی و نقدی خیرین داوطلب برای پشتیبانی از طرح‌های نوروزی مبلغ ۲۴ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال خدمت داوطلبانه انجام شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴