کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران عنوان کرد:

بهره‌مندی حدود ۲۲۴ هزار مسافر از خدمات امدادی هلال‌ احمر

3 فروردين 1403 ساعت 1:43

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران گفت: در هفت روز گذشته ۲۲۳ هزار و ۷۲۲ نفر از مسافران از خدمات بشردوستانه و امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، غلامعلی فخاری پنج‌شنبه‌شب در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ در استانداری مازندران اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته الی اول فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۳ میلیون و ۵۳۳ هزار۱۳۰ نفر مسافر و گردشگر به استان مازندران ورود پیدا کردند که ۲۲۳ هزار و ۷۲۲ نفر از مسافران از خدمات بشردوستانه و امدادی کمپ‌های نوروزی بهره‌مند شدند و یک هزار و ۱۳۷ نفر از خدمات بهداشتی درمانی و توانبخشی هلال احمر استفاده کردند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: با آغاز طرح‌های ملی امداد و نجات نوروزی این جمعیت، با استقرار ۱۱ پست سیار امدادی و گشت موتوری به تعداد ۳۸ نفر روز و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت امدادی در طول نوار ساحلی به ۱۲۷ نفر از گردشگران ساحلی و مسافران خدماتی نظیر تست فشار خون و انجام پانسمان... انجام گرفت.

فخاری بیان کرد: هلال‌احمر مازندران با ۷۸ پست و پایگاه امداد و نجات به همراه ناوگان لجستیکی به تعداد ۳۷ دستگاه آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودرو ست نجات ۱۱ ،دستگاه موتورسیکلت امدادی و سه دستگاه خودرو کمک‌دار سبک به همراه ۶۱ پست جوانان به همراه ۱۴ داروخانه و مرکز درمانی به طور شبانه‌روز در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران افزود: در این بازه زمانی ۱۱۴ عملیات امداد و نجات انجام پذیرفت که منجر به انتقال ۴۳۸ نفر به مراکز درمانی شد.

وی در پایان گفت: در حوزه خدمات داوطلبانه و کمک‌های غیرنقدی و نقدی خیرین داوطلب برای پشتیبانی از طرح‌های نوروزی مبلغ ۲۴ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال خدمت داوطلبانه انجام شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 485245

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/485245/بهره-مندی-حدود-۲۲۴-هزار-مسافر-خدمات-امدادی-هلال-احمر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com