تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۲۳۸
معاون وزیر نفت گفت: مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر سوخت در روز گذشته یک رکورد محسوب می‌شود و مسافران در مصرف سوخت مدیریت کنند.
۱
plusresetminus
مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر سوخت در روز اول فروردین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ جلیل سالاری صبح امروز در حاشیه بازدید از تأسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ تأمین ذخیره سوخت بنزین خودرو‌ها مشکلی نداریم اما از گردشگران و مسافران نوروزی می‌خواهیم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی در استان‌های شمالی بیان کرد: با توجه به اینکه اوج سفرهای نوروزی در شمال کشور اتفاق می‌افتد، باید برای ذخیره سوخت به‌ویژه بنزین تمهیدات لازم را انجام دهیم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده‌های نفتی افزود: تحویل ۳ میلیارد لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌ها در بازه زمانی اسفند یکی از کار‌هایی بود که انجام شد.

سالاری تصریح کرد: بنزین سهمیه فروردین خودرو‌های شخصی به کارت صاحبان خودرو واریز شد و انتظار داریم مسافران از کارت خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند و به موازات آن از کارت جایگاه‌ها درخواست سوخت داشته باشند.

وی ادامه داد: کارت سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها وجود دارد و در جلسه‌ای که با انجمن صنفی جایگاه‌داران داشتیم برای تأمین شبانه‌روزی سوخت، برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرفت.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: با توجه به مصرف ۱۵۲ میلیون لیتری سوخت در روز گذشته که یک رکورد محسوب می‌شود، مسافران در مصرف سوخت مدیریت کنند تا این ایام را بدون مشکل سپری کنیم.

به گزارش بلاغ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به همراه هیئت همراه از ایستگاه مخابراتی و تأسیسات نفتی منطقه شمال بازدید کردند و در ادامه در جریان برنامه‌های عملیاتی صنعت انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی قرار گرفته و دستورات لازم را در خصوص برنامه‌های عملیاتی صادر کردند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷