تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۲۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت بزرگ ایران ثابت قدم‌تر و باوفاتر در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهیدان حرکت می‌کند.
۰
plusresetminus
ملت ایران ثابت‌قدم‌تر در مسیر انقلاب حرکت می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی صبح امروز در آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌ شهدای گمنام ساری، اظهار کرد: خداوند عنایاتش را در سال‌های گذشته بر ما ادامه دادند بلکه بیشتر و کشور ما را از ده‌ها خطر حفظ کردند.
 
وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، ۲۲ بهمن و به‌خصوص انتخابات ۱۱ اسفند گذشته یک سند روشن از وفاداری مردم نسبت به آرمان شهیدان و سرسپردگی مردم به امام زمان(عج) و ارواح شهیدان بوده امیدوارم در سال جدید نیز شاهد این توفیقات و رحمت و برکات باشیم.
 
 محمدی‌لائینی تاکید کرد: دشمنان ما از همین الان شروع کردند که دل ما را خالی کنند آن قاتل شهید سلیمانی که زمزمه رئیس جمهوری آمریکا را دارد و معلوم نیست بشود یا نشود کارهای خود را شروع کرده و عوامل داخلی شان هم همان ترس‌ها و خالی کردن دل مردم را در پیش گرفتند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قطعا می‌دانیم که سال جدید برای دشمنان ما شکست‌های بیشتر و برای نظام مقدس توفیقات و پیروزی‌های درخشان‌تری را قطعا به بار خواهد آورد حضور مردم در ساعات تحویل سال در کنار شهیدان ارزشمند یا اماکن متبرکه مثل حرم مطهر رضوی و یا حرم مطهر خواهر بزرگوارشان و موارد دیگر خیلی معنا دارد و دشمنان ما هم این پیام و معنا را درک می‌کنند.
 
این مسئول تاکید کرد: دشمنان ما خیلی سعی می‌کنند که آداب سنتی ما را از مظاهر دینی جدا کرده و سکولار کنند اما این ملت قرن‌هاست که رسم و رسومات خود را در کنار اماکن متبرکه و مزار شهدا سپری می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که جنگی بین آداب و رسوم ملی و اعتقادات دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی وجود ندارد، همین معنا برای دشمنان ما بسیار شکننده است.
 
وی بیان کرد: امیدواریم سال جدید سالی باشد که امام زمان (عج) مشاهده کند ملت بزرگ ایران ثابت قدم‌تر و باوفاتر در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهیدان حرکت می‌کند. 
 
محمدی‌لائینی با بیان اینکه امیدواریم که شاهد طلوع صبح امام زمانمان باشیم، دعای تحویل سال را قرائت و دعا کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳