تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۸۵۱۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران از معصومه مهرآور کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل و ناجی مادر و نوزاد تقدیر کرد.
۰
plusresetminus
قدردانی آیت‌الله محمدی‌لائینی از کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌‌الله محمدباقر محمدی لائینی امشب در مراسم قدردانی از خانم معصومه مهرآور کارشناس اورژانس ۱۱۵ بابل، ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت، اظهار کرد: از سرکار خانم مهرآور که در این خدمت بصورت شایسته و با افتخار تلاش کردند که این خود نشانه دغدغه‌مندی ایشان است تشکر می‌کنیم.
 
وی افزود: البته اگر تماس تلفنی دفتر مقام معظم رهبری نبود بنده از طرف خودم و از جانب ایشان تشکر می‌کردم، تماس دفتر مقام رهبری زحمت ما را کم کرد.
 
 محمدی‌لائینی تصریح کرد: کار این عزیز از چند منظر برایمان مهم است یکی اینکه انسان کار خودش را باید درست انجام بدهد، کلیپ را دیدیم ایشان پیگیر بود با حساسیت سوال می‌کرد نشانه این است که به کار خود اهمیت داده و آن را درست انجام می‌دهد و ثانیا از نگاه انسانی جان دیگران مهم است بالاخره همه باید این دغدغه را داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن قرائت این شعر که تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی، گفت: انسانیت هم در فرهنگ دینی ماست و هم در ادبیات دیرینه ما که برآمده از فرهنگ دینی ماست.
 
امام جمعه ساری همچنین ادامه داد: بعد سوم قضیه این است که در کشورمان نسبت به جمعیتی و زاد و ولدی دغدغه داریم و یک بچه هم زنده بماند برای ما بسیار مهم است، مهم‌تر از همه اینها نیت خالصی است که پیغمبر اکرم(ص) به‌خصوص برای ماه رمضان فرموده و سفارش موکد شده که نیت خالص و دل دلی پاک باشد.
 
نماینده خبرگان رهبری تاکید کرد: هیچ چیز دیگری برای شما مطرح نبود و فقط برای خدا این کار را انجام دادید، اصل و اساس و جوهر همه ارزش‌‌ها از نگاه دینی همین اخلاص است و رسیدن و رسیدگی به خلق خدا، مورد رضایت خداست، کار و رفتار شما ستودنی است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: از این موارد داریم اما اینکه چه شده که این مورد برجسته شده، نمیدانم اخلاص شما بیشتر بود، شرایط مخاطب شما ویژه‌تر بود آن چه ویژگی‌هایی داشتند، اینها همه حساب و کتاب‌های پشت پرده‌ای است، هر چه بود دفتر مقام معظم رهبری تشکر کردند، بنده از شما و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل صمیمانه تشکر داریم.
 
به گزارش بلاغ، خانم مهرآور ۹ اسفند امسال در شبی که برف و بوران شدید تردد در جاده روستای جاجن در بخش بابلکنار در استان مازندران را برای آمبولانس اعزامی این شهر با مشکل مواجه کرده بود، از طریق راهنمایی تلفنی پدر خانواده برای کمک به زایمان همسرش، زندگی مادر و نوزاد را از مرگ نجات داد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷