استاندار مازندران اعلام کرد:

مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۱۷۵
استاندار مازندران گفت: استان با برپایی قرارگاه‌های متعدد از همه جهت آماده پذیرش مسافران برای سفر به این خطه از شمال است. ‎
۰
plusresetminus
مازندران آماده میزبانی از مسافران نوروزی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در آئین افتتاح خدمات سفر نوروزی در بابلسر اظهار کرد: مردم مازندران در سال‌های گذشته ثابت کردند که میزبان خوبی برای مسافران هستند و در نوروز امسال با برنامه‌های متنوع به استقبال مسافران خواهند رفت.

وی بیان کرد: قرارگاه‌های متعددی در استان مازندران راه‌اندازی شد تا خدمات مطلوب‌تری به مسافران در شهرهای مختلف ارائه شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه تحت هیچ شرایطی در نوروز امسال کالای دو نرخی در این استان وجود ندارد، ادامه داد: همه مسافران نوروزی و افراد بومی به یک قیمت کالاهای اساسی خود را تأمین خواهند کرد و هیچ کسی حق ندارد به مسافران گران‌تر بفروشد.

حسینی‌پور اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تأمین کالاهای اساسی تشکیل و مشکلی برای تأمین کالای اساسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، گفت: تقاضای ما از کسبه‌ها آن است که با هماهنگی اتحادیه‌ها بدون دخالت دستگاه‌های نظارتی تأمین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تأمین کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷