تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۵۱۲۱
نساجی مازندران موفق شد در جدال برابر شمس آذر قزوین به پیروزی یک بر صفر دست یابد.
۱
plusresetminus
لبخند نساجی با استارت شاگردان ساکت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران نساجی مازندران امشب میزبان و پذیرای شمس آذر قزوین بود و در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد با تک گل مهرداد عبدی سه امتیازی خانگی را کسب کند.

دو تیم در نیمه نخست نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند اما در نیمه دوم شاگردان ساکت الهامی تنها به منظور اختلاف ایجاد کردن در نتیجه وارد زمین شدند؛ نساجی در نهایت مزد بازی خوب خودش را گرفت و موفق شد با گل زیبایی که مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند در جدال برابر شمس آذر قزوین پیروز شود.

شمس آذر با این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول همچنان قرار دارد؛ نساجی هم با ۱۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پانزدهم جدول هم امتیاز با استقلال خوزستان که در رده چهاردهم جدول قرار دارد ایستاده و شاگردان الهامی همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی (۶۶-محمد عباس‌زاده)، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمدرضا آزادی (۵+۹۰- محمدرضا حسینی)

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (۴۶-هومن ربیع‌زاده)، امیر شبانی، محمدرضا رضایی (۸۹-سجاد بازگیر)، حسین گودرزی (۵۸-محمد پاپی)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح (۸۰-سجاد جعفری)، امیرمحمد نسایی، فراز امام علی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

نساجی با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با توجه به شکست صنعت نفت آبادان جای این تیم را در رده پانزدهم جدول گرفت. شمس آذر هم با ۲۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

مصطفی صداقت، مربی تیم نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر برابر شمس آذر قزوین گفت: همه چیزهایی که می‌خواستیم و در تمرینات خواستیم به نحو احسن اجرا شد. اگر بخواهیم جزییات فنی را بگوییم، همه می‌دانید که تیم شمس آذر در بازی‌های خارج از خانه به مراتب خطرناک‌تر است. بازی‌های بیرون از خانه را پر گل‌تر بردند و حتی اگر حضور ذهن داشته باشم، در همه بازی‌ها گل زده بودند اما امروز به خوبی تمام راه‌ها بسته شد. جنگ میان زمین را بازیکنان ما به دست آوردند.

وی ادامه داد: این سه امتیاز علاوه بر اینکه در جدول به ما کمک کند، به اعتماد به نفس تیمی ما و بازیکنان کمک می‌کند تا بدانند که چقدر تیم ما توانمند است و امیدوار هستم این حال خوش برای تیم ما، شهر ما و استان ما همیشه ادامه‌دار باشد.

صداقت درباره حضور پرشور تماشاگران خاطرنشان کرد: تیم ما امروز واقعا شجاع بازی کرد و ما قبلاً دو بار دیگر هم این احساس را داشتیم. یک بار آن نیم فصلی که نساجی همین شرایط را داشت و با سایپا بازی داشتیم. یک بار دیگر هم در فینال جام حذفی که همه این جمع این احساس را در ورزشگاه آزادی داشتند که توانستیم جام قهرمانی را بالا ببریم. امروز از آن روزها بود. این حس و حال را قبلاً لمس کرده بودیم اما تفاوت لوگوی نساجی که روی قلب ما حک شده، مشخص می‌کند که در روزی که دو تیم پرطرفدار پایتخت بازی داشتند، ارجحیت را بر شهر خود گذاشتند. لطف کردند که کنار ما بودند و از این انرژی مثبت آنها ممنون هستیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷