استاندار مازندران تأکید کرد:

لزوم راه‌اندازی ریل قطار شهری در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۸۵۱۱۵
استاندار مازندران خواستار تشویق به استفاده از حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ترافیک شد و گفت: ریل قطار شهری امر ضروری در مازندران است.
۰
plusresetminus
لزوم راه‌اندازی ریل قطار شهری در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سیدمحمود حسینی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات و کمیته ایمنی مازندران که با حضور رئیس پلیس راهور ناجا و مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به اهمیت جاده‌ها در استان اظهار کرد: در حوزه راه‌های استان تلاش توسعه‌ای انجام شد اما به اتمام کامل نرسید و همت ملی را می‌طلبد.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای اتمام پروژه‌های راهسازی، تصریح کرد: پلیس با برخورداری از تکنولوژی‌های روز در خدمت مردم است و پلیس ایران بیشترین موفقیت را در تأمین و آرامش در جهان دارد.

استاندار مازندران افزود: با مردمی کردن پلیس شاهد اتفاقات خوبی هستیم و به سمت پلیس هوشمند حرکت می‌کنیم.

این مسئول خواستار علمی شدن فعالیت‌های پلیس و پیاده‌سازی الگوهای علمی برای کاهش ترافیک شد و ادامه داد: برای کاهش ترافیک مدیریت از مبدأ در دستور کار قرار گیرد.

حسینی‌پور اظهار کرد: شبکه هوشمند با کمک نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشگران
مدل‌های بومی طراحی و پیاده‌سازی شود.

وی خواستار بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها شد و خاطرنشان کرد: مازندران ظرفیت رویدادهای علمی و پژوهشی پلیس هوشمند و راهور را دارد.

استاندار مازندران گفت: بازطراحی الگوی ترافیکی در مازندران به ویژه در حوزه‌های ورودی با کمک هوش مصنوعی برای کاهش تلفات انسانی و تصادفات انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نیازمند بروزرسانی در مدل ترافیکی مازندران هستیم، تصریح کرد: رویکرد در ترافیک شهری افزایش توان مقابله با کاهش ترافیک براساس مطالعات علمی و پژوهشی است.

حسینی‌پور همکاری مردم و پلیس را از مهم‌ترین شاخص‌های اثرگذاری عنوان کرد و ادامه داد: گفتمان‌سازی فعالیت و اقدامات باید سرعت بگیرد.

وی خواستار تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی برای کاهش ترافیک شد و افزود: ریل قطار شهری امر ضروری در مازندران است.

استاندار مازندران به اهمیت انضباط ترافیکی در تعطیلات نوروزی و کمک به امنیت و آرامش مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: با کمک فرمانداران شهرستان‌های استان در فاصله ۳۰ کیلومتری به شهرها، ایستگاه سلامت با هدف رفع خستگی رانندگان مسافر ایجاد می‌شود و جانمایی این مکان‌ها با پلیس و راهداری باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷