تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۵۱۱۱
استاندار مازندران گفت: طرح نوروزی امسال با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.
۰
plusresetminus
آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه در مازندران
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور پیش از ظهر امروز در رزمایش ترافیکی طرح نوروز ۱۴۰۳ مازندران با گرامیداشت ایام نورانی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به یمن تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، امسال برنامه نوروزی پلیس از برکت خاصی برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پلیس در کنار گروه‌های امدادی و خدماتی در همه نقاط استان مازندران آماده ارائه خدمات نوروزی هستند؛ افزود: پلیس مازندران برای امنیت و آرامش هموطنان آمادگی کامل دارد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امروز این مراسم ارزشمند را با حضور تمامی دستگاه‌های خدماتی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار کردیم و استان مازندران در ایام پیش‌رو مقصد بسیاری از مردم استان‌های کشور و مسافران داخلی و خارجی خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: طرح نوروزی امسال با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

حسینی‌پور گفت: این طرح شامل تمام معابر درون و برون شهری استان با تمرکز بر اولویت بر محورهای پرتردد استان خواهد بود که مشارکت تمامی سازمان‌ها و یگان‌ها در کنار پلیس امری ضروری است.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح در واقع مدیریت ترافیک، تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی است

استاندار مازندران، بیان کرد: پلیس برای امنیت و آسایش هموطنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و لذا اقدامات پلیسی یک هنر است از آن منظر که پلیس باید در لحظه و بهنگام تصمیم درست بگیرد که از سه سرمایه دان، مهارت و تجربه خود استفاده بهینه کند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه استان مازندران با همت پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی در  آخرین چهارشنبه سال، کمترین مصدومیت را در سطح کشور داشتیم، گفت: راز موفقیت پلیس ما، مردمی بودن آن است و با پلیس همکاری می‌کنند.

حسینی‌پور متذکر شد: ممکن است تعداد معدودی به عنوان رانندگان حادثه‌ساز امنیت مردم را در جاده‌های مازندران به خطر بیاندازند که پلیس از طریق کنترل های محسوس و غیرمحسوس برخورد قاطع و بدون تعارف با آنان خواهد داشت.

وی یادآور شد: امروز مسئولیت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام به واسطه حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو چندان شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷