مدیرکل استاندارد مازندران عنوان کرد:

کاهش اخذ تأییدیه آسانسور به ۸۰ روز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۸۵۰۸۸
مدیرکل استاندارد مازندران گفت: براساس طرح استانداردسازی زمان صدور تأییدیه آسانسور به کمتر از ۸۰ روز می‌رسد.
۰
plusresetminus
کاهش اخذ تأییدیه آسانسور به ۸۰ روز
محمد ملاعلی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ در خصوص استانداردسازی آسانسورها در مازندران، اظهار کرد: جلسات متعددی در خصوص استانداردسازی آسانسور رسیدیم و هم اکنون برای اخذ تأییدیه متقاضی باید ۸۰ روز منتظر بماند.

ملاعلی‌پور مطرح کرد: بر اساس این معیار، اگر این ۸۰ روز کاهش یافت یعنی به یک طرح موفق رسیدیم و اگر نه باید در اجرا، نظارت را دقیق‌تر کنیم.

مدیرکل استاندارد مازندران متذکر شد: سالانه دو هزار تأییدیه آسانسور در استان مازندران صادر می‌شود که تنها ۱۰ درصد این مقدار اقدام به تمدید ادواری می‌کنند.

وی یادآور شد: این بدان معناست که عمده واحدهای متقاضی پس از اخذ تاییدیه آسانسور تمایلی و رغبتی برای تمدید تاییدیه در سالیان آتی ندارند و صرفا  اخذ تاییدیه جهت گرفتن پایان کار ساختمان بوده و شاهد بازگشت مجدد آنان برای تمدید ادواری نیستیم.

مدیرکل استاندارد مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موارد مورد مطالبه به کمیت باز می‌گردد که در سال جاری بحث کمیت فرآورده‌های پیش بسته‌بندی مورد توجه جدی قرار داشت.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری به صورت منسجم این طرح اجرا و نتایج خوبی حاصل شد که در این راستا، ۵۰۰ فرآورده‌ مورد آزمون کمی قرار گرفت و میانگین آن ملاک سنجش است.

ملاعلی‌پور بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار نمونه به لحاظ کمی توسط همکاران ما مورد آزمایش قرار گرفت و سوابق این فرآورده‌ها به ثبت رسید.

وی اعلام کرد: وقتی مصرف‌کنندگان محصولی را می‌خرد باید وزن کمی محصول مطابق با وزن درج‌شده بر روی برچسب  محصول باشد.

مدیرکل استاندارد مازندران گفت: امسال بیش از ۱.۵ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای صنعتی متخلف صادر شد که عمده تخلفات مرتبط با مواد غذایی و شوینده بوده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷