تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۰۴۰
استاندار مازندران، گفت: واحدهای صنفی که در ایام عید اقدام به گران‌فروشی کنند امسال برخورد قاطعی با آنان خواهیم کرد.
۰
plusresetminus
پلمب واحدهای صنفی گران‌فروش در مازندران
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار نوروزی با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، تمهیدات ویژه‌ای را برای تنظیم بازار اعم از تهیه و توزیع کالاهای اساسی به‌ویژه گوشت قرمز و مرغ و نیز تامین مرکبات، سیب، شکر و خرما، اندیشیده شده است.

وی افزود: توزیع این اقلام طی روزهای آینده در فروشگاه‌های خاصی که اطلاع‌رسانی می‌شود با نرخ مصوب این ستاد در شهرهای استان، آغاز خواهد شد.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: کسبه‌ای که در این ایام اقدام به گران‌فروشی کنند امسال برخورد قاطعی با آنان خواهیم کرد و نخستین برخورد با این کسبه، پلمب واحدهای صنفی آنان تا پایان ایام نوروز خواهد بود و به هیچ‌عنوان اجازه فعالیت کسبی به آنان داده نخواهد شد.

حسینی‌پور تاکید کرد: امسال بحث از این جریمه و برخورد نیز فراتر خواهد رفت و بنگاه‌هایی که سابقه گران‌فروشی دارند امکان ابطال پرونده کسب آنان نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، مشارکت اتحادیه‌های صنفی، اتاق‌های اصناف، مردم و دستگاه‌های نظارتی اعم از تعزیرات حکومتی و ادارات صمت نیز ضروری است.

استاندار مازندران، اذعان کرد: نظارت بر بازار توسط بازرسان مخفی و علنی در تمامی شهرستان‌های استان و حتی روستایی، آغاز شده است.

وی متذکر شد: ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هم مردم استان و هم مسافران بدون کمترین دغدغه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز را پشت سر بگذارند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷