مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد:

کلنگ‌زنی ساخت خانه ایثار مازندران در هفته شهید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۹۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: ساخت خانه ایثار در هفته شهید امسال کلنگ‌زنی می‌شود و در سال آینده به نتیجه می‌رسد.
۰
plusresetminus
کلنگ‌زنی ساخت خانه ایثار مازندران در هفته شهید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، سعید کهنسال بعد از ظهر امروز در نشست خبری به‌مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، با اشاره به اینکه باید یاد و نام شهدا همیشه گرامی داشته شود، اظهار کرد: جوانان را با راه و منش شهدا آشنا کنیم تا در جامعه موفق باشیم.
 
وی با اعلام اینکه سامانه وصیت‌نامه شهدا در حال انجام است افزود: برنامه‌های هفته شهید از روز گذشته شروع شده است و تمام تلاش ما خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته شهید در استان خبر داد و تصریح کرد: کیفی‌سازی تصاویر شهدا در شهرهای استان انجام شده است.
 
کهنسال اجرای طرح ویزیت و پایش سلامت جانبازان، مراسم مجازی یادواره شهدای افلاکیون، اجرای رزمایش دیدار با خانواده شهدا در ویژه‌برنامه سلام شهید، تجلیل از خانواده شهدا، تجلیل از ورزشکاران جانباز و سرآمدان علمی، تجلیل از فعالان فرهنگی ، اعزام راهیان نور، غرس ۱۰ هزار و ۴۰۰ درخت به یاد شهدای مازندران، اکران فیلم کوتاه با محوریت ایثار و شهادت، راه‌اندازی میز خدمت در مصلی‌های و مراکز شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی، افتتاح گلزار شهدا، اعزام والدین خانواده شهدا به مشهد مقدس، عطرافشانی قبور شهدا، تولید و اجرای نمایش خیابانی، نواختن زنگ ایثار در مدارس استان و ساخت سرود با موضوع شهید از برنامه‌های مهم در هفته شهید است.
 
این مسئول با اعلام اینکه ۴۳ هزار و ۲۶۳ نفر از خدمات بیمه پایه و ۸۵ هزار و ۹۵۸ نفر از خدمات مکمل بهره‌مند شدند، ادامه داد: با ۶۴۸ مراکز درمانی قرارداد داریم.
 
وی از ارائه خدمت به ۷۲۴ هزار و ۶۷۱ مورد به جامعه ایثارگران خبر داد و گفت: ۲۱ هزار و ۷۳۴ نفر در منزل و ۳ هزار و ۸۵۱ نفر در مطب‌ها پایش درمانی شدند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساخت مرکز توانبخشی امام علی(ع) ساری ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تزریق اعتبار در ۶ ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
کهنسال با اشاره به اینکه در استان هزار و ۵۸۷ گلزار شهدا و ۱۰ هزار و ۲۲۷ مزار شهید داریم، ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ درصد از ساماندهی گلزار شهدا باقی مانده است.
 
وی تصریح کرد: ۹ میلیارد و ۷۵۹ میلیون اعتبار توسط بسیج سازندگی و ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار توسط بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدا درنظر گرفته شده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: ساماندهی هزار و ۹۸۰ مزار شهید در دست اقدام داریم.
 
این مسئول بیان کرد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ نفر از جامعه ایثارگری تبدیل وضعیت شدند.
 
کهنسال تصریح کرد: ۶۸۱ نخبه، ۸۰۰ دانش‌آموز در مدارس و ۱۰۹ دانشجوی ممتاز در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند.
 
وی ساخت خانه ایثار در مازندران در هفته شهید امسال کلنگ‌زنی می‌شود و در سال آینده به نتیجه می‌رسد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳