تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۸۴۹۹۳
فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، با نشاط، با انگیزه و نسبتاً با تجربه را به این رویداد فرستاده بودند.
۰
plusresetminus
بسیج در تولیدات رسانه‌ای موفق بوده است
به گزارش بلاع به نقل از راه دانا، سردار حسین زارع کمالی در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: در راستای پنجمین‌ رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج هستیم، همه مردم عزیز ما مستحضر هستند ما درگیر جنگ ترکیبی با استکبار جهانی هستیم که پایه‌ی این جنگ رسانه و تولیدات رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: بسیج در مسیر تولیدات رسانه‌ای موفق بوده و امروز در این رویداد شاهد بودیم که همه استان‌های کشورمان و جوانان پرشورمان، با نشاط، با انگیزه و نسبتاً با تجربه را به این رویداد فرستاده بودند، یکی از کارهای بسیج همین شناسایی و کشف این جوانان و آموزش این عزیزان است.

زارع‌ کمالی افزود: یکی از کارهای خوبی که در این رویداد قابل مشاهده بود، حس همدلی و هم‌افزایی نوجوانان و جوانانمان بود و افرادی که نسبت به نظام و مسائل استان خود آشنا هستند و تولید محتوا می‌کنند.

فرماندهی سپاه الغدیر یزد درباره تفاوت این رویداد با رویدادهای سالهای قبل گفت: یکی از ویژگیهای این رویداد با سال قبل این هست که جوانان حاضر در این رویداد نسبت به سال قبل درباره مسائل روز کشور باتجربه و آگاه‌تر هستند که این امر پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شاخص کرده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳