مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

بسیج علمدار تولید محتوای دیجیتال است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۸۴۹۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: این روزها علم موضوع تهیه محتوا بر دست بسیج است.
۰
plusresetminus
بسیج علمدار تولید محتوای دیجیتال است
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، حجت‌الاسلام علی رضایی پس از بازدید از پنجمین رویداد ملی سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: اهداف متعددی در این رویداد وجود دارد؛ اولین هدف این است که ثابت کنیم ما می توانیم. خدا را شکر این جوانانی که تربیت شده ایران اسلامی هستند، در هر عرصه ای وارد شدند کارستان کردند. وقتی وارد این محیط با صفا و دغدغه مند شدیم، مطلع شدم روی موضوعات مختلفی از جمله غزه کار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه غزه فقط مربوط به کشورهای اسلامی نیست، گفت: هر موقع به هر محتوایی قالب هنر بخشیدیم، ماندگار شده است. مقام معظم رهبری و مولای ما که یک هنرمند واقعی در همه صحنه ها هستند، فرمودند برای ماندگار کردن یک واقعیت و حقیقت در تاریخ، آن را به تصویر هنر بکشید، این کار کار شماست. این ها بنا داشتند نامی از غزه و فلسطین در آینده نباشد؛ تمام نقشه ها را هم برای این کشیدند تا از نقشه جغرافیا حذفش کنند.

رضایی در این رابطه عنوان داشت: به فضل و کرم الهی این کارستان بچه های فلسطین، غزه و حماس؛ ثابت کرد که کسانی که متدین و باقرآن و ثابت قدم هستند، حاضرند هر چه دارند بدهند ولی استقلالشان به خطر نیفتد؛ حاضرند بمانند و جان بدهند اما ذلت نپذیرند. در تاریخ متاسفانه داشتیم که برخی ها تسلیم شدند و نابود شدند. در گذشته فلسطین اینها را شاهد بودیم ولی بچه های غزه ایستادند و ثابت کردندن هر کس بایستد، جاودان می شود.

وی درباره عملیات طوفان الاقصی تاکید داشت: 5 ماه شبانه روزی غزه را می کوبند، کی ماندگار شد و کی نابود شد؟ آمریکا و اروپا با هیبتشان و اسرائیل با هیبت نداشته اش درهم شکستند و عده ای زنان و مردان مظلوم در غزه ماندند. هر کس بر اعتقاداتش بماند، بر ارزشهایش فدایی بدهد؛ عزتمندانه می ماند. ببینید چه قدر بچه شهید در فلسطین داریم. در رویداد دیدم اثری برای اینها ساخته اند، من تصاویرش را دیدم و اشکم جاری شد. یک خانواده یک فرزند دارد و در نهایت آرامش زندگی می کند اما با خباثت اسرائیل غاصب و کودک کش، فرزند خانواده از این خانواده جدا شده است. مادری بچه اش را در گوشه ای بی جان پیدا می کند. تصویرش را با یک خانواده شهید در ایران ارتباط داده بودند که ببینید چه قدر زیباست.

رضایی در مورد این تصویرنگاری گفت: شاید با صدها سخنرانی نتوان بیان کرد اما با یک تصویر، این حقیقت ماندگار شده است. اسرائیلی ها گور خودشان را کندند، آمریکایی ها غرور خودشان را شکستند چون در جایی جنایت کردند که کمترین سلاحی برای دفاع نیست اما قرآن هست، اعتقادات و وطن هست. خبرهای خوشی را در آینده نزدیک از عزت و سربلندی و پیروزی غزه می شنویم و کمر خم شده اسرائیل، بیش از پیش خمیده تر خواهد شد. امیدواریم عزتی که خدا به مسلمین داده، ذلت را هم بر این اسرائیل تحمیل کند و پرچم پرافتخار اسلام بر تمام گیتی برافراشته بشود و پرچم ایران اسلامی نیز که به دست مولای ما نایب برحق امام زمان است، به دست ایشان که صاحب اصلی انقلاب هستند برسد.
هر کجا بسیج علمدار شد، عزت ایران اسلامی و ما می توانیم حاصل شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با نقش سازمان فضای مجازی بسیج در تبیین تولیدات دیجیتال مقاومت تصریح داشت: این روزها علم موضوع تهیه محتوا بر دست بسیج است. چون متعلق به همه مردم است و تشکل مردمی نظام جمهوری اسلامی بوده است. بسیج یعنی همه ملت ایران اسلامی، یعنی همه دغدغه مندان نظام، یعنی علاقه مندان به کشورمان. بسیج از مردم جدا نیست. علمدار این عرصه بسیج است و همه مردم، استانها، اقوام و ... در آن شراکت دارند. شاید در برخی استانها بچه های کوچک در این رویداد حضور دارند. هر کجا بسیج علمدار شد، عزت ایران اسلامی و ما می توانیم حاصل شده است. در این عرصه هم بهتر از این کما فی السابق این علمداری بر بسیج باقی بماند و مطمئنا همه کمک می کنند چون بزرگی ایران را همه دوست دارند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷