تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۸۴۹۷۹
منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: بخش اقتصاد هنر به رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج اضافه شده است که در واقع به درآمدزایی بازی‌سازی کمک می‌کند.
۰
plusresetminus
اضافه‌شدن بخش اقتصاد هنر به رویداد دیجیتال بسیج
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، حسن اسدی منتور بخش انیمیشن رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به برگزاری پنجمین دوره برگزاری این رویداد اظهار داشت: با سایر منتورها به بررسی بخش ایده‌های شرکت‌کنندگان رویداد پرداختیم و این دوره را از نظر ایده با دوره‌های قبل متفاوت دیدیم. انشالله فردا هم تولیدات نهایی شده و به داوری گذاشته می شوند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه در دوره های قبل خودم هم شرکت کننده بوده ام، این دوره ویژگی های متفاوتی با سایر رویدادها دارد. یکی این که تعداد شرکت کنندگان بالاتر رفته و سن شان هم پایین تر آمده که نشان می دهد استقبال از این رویداد بیشتر شده و محتواها هم نسبت به سالهای قبل بالاتر آمده است.

منتور رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح داشت: هوا نسبت به دوره قبل بهتر شده و در زمان بهتری این رویداد را در حال برگزاری است؛ پارسال برق های سالن به دفعات قطع می شد ولی امسال تاکنون چنین مشکلی نداشتیم و این نشان می دهد ضمن استقبال بیشتر، برگزاری رویداد هم بهتر شده است.

اسدی در پایان گفت: در بخش بازی سازی هم یک بخشی اضافه کرده اند به نام اقتصاد هنر که در واقع به درآمدزایی بازی ساز کمک می کند. این خیلی مهم است تا خودشان را بتوانند به چرخه اقتصادی متصل کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳