مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان خبر داد:

کشف استعدادها در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۸۴۹۷۸
مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان گفت:‌ در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج می توان تک تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.
۰
plusresetminus
کشف استعدادها در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، مسعود بصیری در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه رویدادی که در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از سوی بسیج در حال برگزاری است، یکی از بهترین رویدادهایی است که در کل کشور برگزار می شود، گفت: در این رویداد استعدادها از کف پایگاه های بسیج و جامعه که شاید دسترسی به دستگاه ها و مراکز علمی صاحب نام را ندارند شناسایی می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان مستعد در رویداد تولید محتوای بسیج بسیار متفاوت است، ادامه داد: در برخی موارد شاهد هستیم که محتوای تولیدی در این رویداد تنه به تولیدات شرکت های بزرگ تولید محتوای دیجیتال می زند.

بصیری با بیان اینکه رسانه ها امروز خوراک اصلی فکری مردم دنیا را تولید و تامین می کنند، اضافه کرد:‌ تولید کردن محتوا برای تغذیه ذهن از این حیث یک اولویت برای گردانندگان شبکه های مجازی در دنیاست، در مسئله فلسطین اگر محتوای دیجیتال تولید شود می تواند اثر زیادی در جهان داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره به اینکه یک کاریکاتوریست می تواند با یک تصویر از غزه دنیا را تکان دهد، تاکید کرد:‌ در این رویدادها می توان تک تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳