دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج تاکید کرد:

لزوم تقویت استعدادهای جوان در حوزه تولید محتوای دیجیتال

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۷۷
دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید تلاش کرد در قالب این رویدادها استعدادها را در لیگ استانی و پس از آن در لیگ ملی فراخوان داده تا ضمن تامین نیازهای کشور، برای حوزه فرهنگی و سیاسی نیز بهره برداری صورت گیرد.
۰
plusresetminus
لزوم تقویت استعدادهای جوان در حوزه تولید محتوای دیجیتال
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، سردار مقداد فرمانی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه همواره جریان حق و باطل در رویارویی با هم بودند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه های تقابل جبهه حق و باطل را در دنیا شاهد بودیم که یکی از ابزار مورد استفاده در این زمینه فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مستضعفین با توجه به نیاز امروز جامعه به سمتی حرکت کرده که بتواند نیاز محتوایی در فضای مجازی را برطرف کند، ادامه داد:‌ با تلاش سازمان فضای مجازی بسیج محتوای دیجیتال در قالب رویدادهای تولید محتوا با بهره گیری از  جوانان مستعد و آماده به کار انقلاب تامین می شود.

سردار فرمانی خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در قالب این رویدادها استعدادها را در لیگ استانی و پس از آن در لیگ ملی فراخوان داده تا ضمن تامین نیازهای کشور، برای حوزه فرهنگی و سیاسی نیز بهره برداری صورت گیرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷