تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۸۴۹۶۶
فرمانده سپاه کربلا گفت: خادمین شهدا خالصانه و جهادی با رفتار و گفتار، منش شهدا را الگوی خود قرار دهند.
۰
plusresetminus
خادمان شهدا خالصانه منش جهادی را الگو کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در دیدار با خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک خوزستان اظهار کرد: از همه برگزارکنندگان این نمایش عظیم معنوی راهیان نور تقدیر و تشکر می‌کنم به خصوص از شما خادمین شهدا که خالصانه و جهادی در یک چنین فضایی حضور پیدا کرده‌اید و با رفتار و گفتار و عملتان منش شهدا را بیان می‌کنید و این خیلی ارزشمند است

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز هیچ اکسیر و هیچ دارویی شفابخش‌تر از اکسیر وجود شهدا نیست که بتواند جامعه ما را سامان ببخشد

مسلمی یکی از مهم‌ترین دلایل ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و انسانی را دورشدن از ارزش های دینی و فرهنگ ناب ایثار و شهادت برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز هر کسی با شهدا انس بگیرد برنده واقعی در این دنیاست و خوشا به سعادت خانواده شهدا که کسی را دارند در آخرت شفاعتشان را بکند

فرمانده سپاه کربلا تصریح داشت : به برکت شما و همه دست‌اندرکاران در سال گذشته ۱۱ هزار نفر اعزام به راهیان نور داشتیم. امسال به برکت حرکت های جهادی و اقدامات همه دست‌اندرکاران جهادی تا هم اکنون ۱۳ هزار نفر در اردوی راهیان نور حضور پیدا کردند تا پایان ۱۹ اسفند ۱۶ الی ۱۷ هزار نفر به این مناطق سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور در این مکان ارزشمند و معنوی به جز طلبیدن شهدا چیزی نیست، افزود: شهید سلیمانی از خدا خواسته بود که انقدر درگیرش کند که حتی فکر گناه هم نکند شما قدر خودتان را بدانید که اینجا دائما مشغول خدمت هستید و اصلا فکر گناه نمیفتید چه برسد به اینکه گناه کنید.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز گفت: از همه خواهران وبرادران که از آسایش خودشان گذشتند و به زائرین شهدا خدمت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

عسکر مجیدی گفت: راهیان نور از چند منظر اهمیت دارد در وهله اول ما فرهنگ ایثار و شهادت را احیا و ترویج می کنیم. ما در قران آیات متعددی در خصوص تبلیغ جهاد و ایثار می کند و راهیان نور یکی از ابزارهایی است که می شود این فرهنگ را ترویج کرد.

وی به مورد دوم اهمیت داشتن راهیان نور اشاره کرد و گفت: شهدا برای اسلام و انقلاب اسلامی رفتند و جانشان را تقدیم کردند و ما امروز بضاعتمان در این است که اینجا قرار بگیریم و خدمت کنیم و یاد و خاطره شان را گرامی بداریم و قدردان آنها باشیم.

مجیدی بخش مهم سفر راهیان نور را مقابله با دشمن خواند و اظهار کرد: از همه مهم تر که شما به آن باید افتخار کنید مقابله با تهاجم دشمن است همه ما میدانیم که دشمن همه توان مخصوصا ابزار رسانه را در اختیار گرفته تا فرهنگ ما را استحاله کند و دین و اعتقادات و باور را از ما بگیرد و در آن خدشه وارد کند بخصوص در بحث ائمه معصومین و انقلاب اسلامی و ما اینجا مقابله می کنیم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی اشاره نمود و گفت: فرهنگ راهیان نور با دشمن مقابله می کند و در واقع این یک نوع جهاد است. مقام معظم رهبری فرمودند: هر اقدامی که در مقابل دشمن انجام بگیرد یک جهاد است.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷