دادستان فریدونکنار اعلام کرد:

دستگیری شکارچیان قبل از کشتار پرندگان مهاجر

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۸۴۹۵۵
دادستان فریدونکنار گفت: طی عملیاتی شکارچیانی که قصد کشتار پرندگان مهاجر را در تالاب فریدونکنار را داشتند قبل از شکار دستگیر شدند.
۰
plusresetminus
دستگیری شکارچیان قبل از کشتار پرندگان مهاجر
به گزارش بلاغ به نقل از بصیر نیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی اظهار کرد: در راستای کنترل شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر و حفظ محیط‌زیست و با خبر واصله مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز بلافاصله دادستانی دستور اجرای طرح مهار را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شکارچیان قصد داشتند عصر دیروز(دوشنبه) و بامداد امروز(سه‌شنبه)، با قرق‌شکنی در منطقه لپوی فریدونکنار، تعداد قابل توجهی از پرندگان مهاجر را شکار کنند اما با برنامه‌ریزی و اقدام به موقع اداره حفاظت محیط زیست شهرستان غافلگیر شدند.

دادستان فریدونکنار تصریح کرد: از ساعت ۱۵ عصر دیروز(دوشنبه) تا ۱۰ صبح امروز(سه‌شنبه) طی عملیات یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فریدونکنار و با دستور قضایی و با همراهی ماموران انتظامی و یگان حفاظت، اعزامی از اداره کل و شهرستان‌های بابلسر و محمودآباد، شکارچیانی که قصد کشتار پرندگان مهاجر در تالاب را داشتند قبل از شکار دستگیر شدند.

هاشمی یادآورشد: در این عملیات به تعداد ۲۵ قبضه سلاح و سایر آلات و ادوات جرم که متخلفان به‌همراه داشتند ضبط و توقیف و تعداد زیادی از آنان نیز از محل متواری شدند.

وی در پایان گفت: از حمایت فرمانداری و توجه ویژه مدیرکل محیط‌زیست استان و حضور و همراهی پرسنل انتظامی شهرستان و نیروهای اعزامی از سایر شهرهای همجوار در عملیات دیروز و امروز یگان حفاظت محیط‌زیست در برخورد با شکارچیان غیرمجاز و قرق‌شکنان قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳