جانشین سپاه کربلا خبر داد:

تجهیز ۲۶ خانه ورزش روستایی در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۲۴
جانشین سپاه کربلا گفت: ۲۶ خانه ورزش براساس ابلاغیه دولت باهدف تحول در روستاهای استان تجهیز شده است.
۰
plusresetminus
تجهیز ۲۶ خانه ورزش روستایی در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار احمد برسلانی یکشنبه‌شب در آئین اهدا و تجهیز خانه‌های ورزش مناطق کم‌برخوردار روستایی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: شاهد یک فعالیت خوب از دولت به ویژه اداره کل ورزش جوانان در استان مازندران هستیم.

وی تصریح کرد: با تلاشی که در رزمایش جهادگران فاطمی صورت گرفته به همت اداره کل ورزش جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران این فعالیت انجام شده و برای ۲۶ روستا وسائل ورزشی جهت تجهیز خانه‌های ورزش توزیع شده است.

جانشین سپاه کربلا ضمن تبریک به مردم که حماسه بزرگی را در انتخابات خلق کردند، گفت: مردم با وجود جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده بود در انتخابات شرکت کرده و تلاش دشمن در جهت عدم وجود عملکرد خوب مسئولین را نادیده انگاشتند.

مديرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و با همکاری سپاه کربلا طرح تجهیز خانه‌های ورزش روستایی شامل تشک تاتامی، میز تنیس روی میز و فوتبال رو میز برای ۲۶ روستا تهیه و ارسال شده است.

علی رجبی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توجه به ورزش مناطق دوردست و کمتر توسعه یافته، امسال ۱۵ سالن ورزشی را در روستاها تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم و امیدواریم در صورت تأمین اعتبارات، برای روستاهای دیگر نیز تجهیزات فراهم و ارسال کنیم.

اسماعیل پهلوان معاون ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم گفت: در راستای سند تحول دولت مردمی مبنی بر مردمی‌سازی، ارزان‌سازی، آزادسازی و عدالت‌محوری، اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان اقدام به کمک به تجهیز و راه‌اندازی ۲۶ خانه ورزش روستا کرده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳