رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات مازندران:

مکلف به صیانت از آرای مردم هستیم

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۴۵
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات مازندران گفت: آرای مردم حق‌الناس است و‌ ما نیز به عنوان نماینده مردم از آرای آنان صیانت می‌کنیم.
۰
plusresetminus
مکلف به صیانت از آرای مردم هستیم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار مازندران اظهار کرد: هم‌زمان با انتخابات سراسر کشور به مردم مازندران این اطمینان را داد که تمامی شعبه‌های استان تحت کنترل بوده و رای‌گیری در امنیت در حال انجام است.

وی به مشارکت پرشور مردم مازندران در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و افزود: این اطمینان را به داوطلبان، ‌دستگاه اجرایی و مردم می‌دهیم از آرا به خوبی صیانت می‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات مازندران با بیان اینکه آرای مردم حق‌الناس است و‌ ما نیز به عنوان نماینده مردم از آرای آنان صیانت می‌کنیم، گفت: مشارکت خوب، تحول‌خواه و فساد‌ستیز مورد توجه است.

این مسئول ادامه داد: سامانه داوطلب برای معرفی نمایندگان نامزدها تعریف شده بود البته این سامانه از طریق پیامک به داوطلبان نیز اطلاع‌رسانی شده بود.

زکوی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که در معرفی نمایندگان خود جا مانده‌اند نگران نباشند، تصریح کرد: شورای نگهبان از آرای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری صیانت می‌کند.

وی در پایان گفت: قطعا عوامل اجرایی  و نظارت امانتدار آرای کاندیداها هستند تا بهترین و سالم‌ترین انتخابات را در سال‌جاری داشته باشیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳