تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۸۴۸۴۴
استاندار مازندران با حضور در پای صندوق رای، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.
۰
plusresetminus
استاندار مازندران رای خود را به صندوق انداخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، استاندار مازندران صبح امروز جمعه با حضور در شعبه مستقر در مسجد شکوهی ساری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران جزء استان‌هایی است که انتخابات باشکوه و با انگیزه در آن شروع شده است، این اقدام را پاسخ به کسانی دانست که علیه انتخابات و مردم‌سالاری تلاش می‌کنند.

سیدمحمود حسینی‌پور افزود: طی ۴۵ سال روش‌های مختلفی را در پیش گرفتند تاحمایت مردم را از انقلاب کمرنگ نشان دهند اما ملت وفادار ایران اسلامی شناخت عمیقی از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دارند و در همه عرصه‌ها نیز خودشان را نشان دادند .

وی با تاکید بر این که مدیون و خادم مردم هستیم، گفت: مردم در دنیا بی‌نظیر هستند و برآوردی که ما بر اساس نظرسنجی‌ها داریم، مشارکت مردم استان در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود و امیدواریم نمایندگان قوی توسط مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشیم.

حسینی‌پور افزود: اراده مردم مازندران در حضور پای صندوق‌های رای بسیار جدی است و مردم علاقمند به انجام فریضه سیاسی و دینی هستند، همه امکانات و شرایط برای رای دادن مردم آماده است و صندوق‌های رای سیار نیز به اندازه کافی وجود دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷